![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#16 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: القاهرة - عين شمس
المشاركات: 976
معدل تقييم المستوى: 107 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
على فكرة احنا كمان فى حرب الاستنزاف كان عندنا قناصة على اعلى مستوى لدرجة انا الاسرائيلين منعوا الجنود من الخروج من الدشم الى للضرورة الاقصوى وكان الى يخرج ميرجعش .
مشكور على المجهود وبجد اسلوبك رائع |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| القناص طلقة واحدة = الموت | essam assem | ادوات الصيد الثقيله | 57 | 11-08-15 05:24 PM |
| هل القناص ده جرئ ولا سايكو ؟ | mohd_wafik | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 3 | 11-07-24 09:17 PM |
| القناص الأسطورة ( سيمو هايه) | marioxx | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-07-22 07:11 PM |
| سلاح القناص | mero1x | الصيد العام | 12 | 11-05-25 01:23 PM |
| شاهد قدره الله الثعلب القناص | ابو عامر | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 8 | 10-09-02 01:01 PM |