![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#20 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 212
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
ياجماعه مش قصدى انا ذكرت اهم مميزاته انه شبه الحلوان ال 51
عشان كده كتير بيدور عليه بذات اما النوع هو كيمار بريجيدير ايطالى السعر اليوم عند احمد منسى بالعتبه 3200 وانا عارضه بنص التمن اعذرونى لانى مش بكتب التفاصيل انا بقول المهتم اكيد حيتصل الدقيقه بقت ب 20 قرش وفى كمان نظام بالثانيه صح ؟ سلامى للجميع |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سكاكين من مجموعتي الخاصه :: حصري للمنتدى :: | سعددد | الصيد البري وادواته | 33 | 12-05-29 01:45 PM |
| مجمــوعتـــي الخـــاصــــه :: حصري للمنتدى :: | سعددد | ادوات الصيد الثقيله | 46 | 12-04-06 04:54 PM |
| ( فرفشه المنتدى ) أحلى نكت 2012 (حصرى ) | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 10 | 12-01-10 05:07 PM |
| يسرى فوضة رجل و الرجال قليلون | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 9 | 11-11-26 09:43 PM |
| الكذب حصري عـالتلفزيون المصرى | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 7 | 11-11-26 06:37 PM |