الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-01-17, 03:16 PM   #1
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
افتراضي رد: طلقات fn

محدش رد عليا هل السعر ده للطلقة دى مناسب ولا لا 8.50 للطلقة هلى كدة السعر كويس وهما انتاج 1978 بس شغالين كويس اوى الحمد لله
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-17, 03:33 PM   #2
Qoldus
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Qoldus
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مدينة نصر- القاهرة
المشاركات: 344
معدل تقييم المستوى: 7
Qoldus مستواه غير معروفQoldus مستواه غير معروفQoldus مستواه غير معروف
افتراضي رد: طلقات fn

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarmagic مشاهدة المشاركة
محدش رد عليا هل السعر ده للطلقة دى مناسب ولا لا 8.50 للطلقة هلى كدة السعر كويس وهما انتاج 1978 بس شغالين كويس اوى الحمد لله
الطلقات والذخيرة البلجيكي من أنظف وأحسن الطلقات والذخيرة في العالم...السعر طبعا خرافي...إذا كانت الطلقات الصوت وصلت لـ 6 و7 جنيه...فما بالك بالطلقات الحية...وإنتاج 1978 لا تعتبر قديمة بس المهم تكون سليمة ومحفوطة ومخزونة جيدا وبعيدا عن الرطوبة العدو اللدود والأوحد للبارود والنحاس...لعلمك توجد ذخيرة من أيام الحرب العالمية الثانية ومازالت تعمل بكفاءة...تقبل تحياتي...
__________________
لا تنظر في عين ضحيتك...عندما تكون جاهزا والهدف في مرماك...إحتفظ بهدوئك...خذ نفس عميق...أخرج نصفه...إكتم نفسك...ركز...إستعد...إضرب...إياك أن تتردد...الأولى لك...والثانية عليك...
Qoldus غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-17, 03:40 PM   #3
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
افتراضي رد: طلقات fn

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Qoldus مشاهدة المشاركة
الطلقات والذخيرة البلجيكي من أنظف وأحسن الطلقات والذخيرة في العالم...السعر طبعا خرافي...إذا كانت الطلقات الصوت وصلت لـ 6 و7 جنيه...فما بالك بالطلقات الحية...وإنتاج 1978 لا تعتبر قديمة بس المهم تكون سليمة ومحفوطة ومخزونة جيدا وبعيدا عن الرطوبة العدو اللدود والأوحد للبارود والنحاس...لعلمك توجد ذخيرة من أيام الحرب العالمية الثانية ومازالت تعمل بكفاءة...تقبل تحياتي...
شكرا ياباشا وانا لما كنت بشترى حكاية تاريخ الصنع دى كانت قلقانى وكنت خايف الا تكون مش شغالة بس الراجل جربلى 8 طلقات وطلعو تمام فااطمن وهوا الصراحة شغال تمام ولا ريحة ولا بيسيب بارود فى المسدس ولا اى حاجة وغيير كل ده صوته رررررعد مقارنة بالطلق المصرى والتشيكى واى طلق الصراحة ده ال ب fn الصراحة طلعت طلقة جباااااارة
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بالاسكندريه ... ريتاى بارون معدل + طبة الصوت و الطبه الطويله + 10 طلقات صوت و 5 طلقات معدله اسكندرانى 1 محدثات الصوت 16 12-01-13 05:47 PM
طلقات بلى eng.mahmoud محدثات الصوت 5 11-06-03 10:50 PM
طلقات بلى eng.mahmoud سوق المنتدى 4 11-05-01 05:27 PM
طلقات بلي 9مم moodysein سوق المنتدى 12 11-04-10 04:36 AM


الساعة الآن 05:20 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir