![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
محدش رد عليا هل السعر ده للطلقة دى مناسب ولا لا 8.50 للطلقة هلى كدة السعر كويس وهما انتاج 1978 بس شغالين كويس اوى الحمد لله
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مدينة نصر- القاهرة
المشاركات: 344
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() |
الطلقات والذخيرة البلجيكي من أنظف وأحسن الطلقات والذخيرة في العالم...السعر طبعا خرافي...إذا كانت الطلقات الصوت وصلت لـ 6 و7 جنيه...فما بالك بالطلقات الحية...وإنتاج 1978 لا تعتبر قديمة بس المهم تكون سليمة ومحفوطة ومخزونة جيدا وبعيدا عن الرطوبة العدو اللدود والأوحد للبارود والنحاس...لعلمك توجد ذخيرة من أيام الحرب العالمية الثانية ومازالت تعمل بكفاءة...تقبل تحياتي...
__________________
لا تنظر في عين ضحيتك...عندما تكون جاهزا والهدف في مرماك...إحتفظ بهدوئك...خذ نفس عميق...أخرج نصفه...إكتم نفسك...ركز...إستعد...إضرب...إياك أن تتردد...الأولى لك...والثانية عليك...
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بالاسكندريه ... ريتاى بارون معدل + طبة الصوت و الطبه الطويله + 10 طلقات صوت و 5 طلقات معدله | اسكندرانى 1 | محدثات الصوت | 16 | 12-01-13 05:47 PM |
| طلقات بلى | eng.mahmoud | محدثات الصوت | 5 | 11-06-03 10:50 PM |
| طلقات بلى | eng.mahmoud | سوق المنتدى | 4 | 11-05-01 05:27 PM |
| طلقات بلي 9مم | moodysein | سوق المنتدى | 12 | 11-04-10 04:36 AM |