![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 404
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
فعلا حاجة غريبة لما كانت الامور مستقرة كانو بيجيبو كورى وبيجو قديم وفى الحالة الاقتصادية التعبانة يجيبو bm الا اذا كانت جاية منحة من دولة تانية او بها عيوب انتاج مش جامدة مثلا والشركة بتبعها رخيصة بس حاجة تدعو للتسأل والحيرة
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اغرب 10 سيارات شرطة في العالم | hogan | ادوات الصيد الثقيله | 24 | 11-09-05 04:37 PM |
| لا تعليق .. | ahmedmh_ali | الموضوعات العامه | 10 | 11-08-22 03:54 AM |
| سيارات رووووووووووووعه | hosam hamza | الصيد العام | 4 | 11-06-05 08:53 PM |
| بدون تعليق لأنه لايوجد تعليق | Abul-Ela | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 10-12-07 05:19 PM |
| سيارات للصيد وبس | Gamo | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 5 | 09-11-11 08:37 PM |