![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
و هاقول لحضرتك الأعلى فى الصوت بالترتيب 1- التونا طلقات ألمانى 2- البلو طلقات ألمانى 3- الفايبر 4- الريتاى 5- الكومبكت 5- الجلكال و صدقنى يا صديقى و ربنا يعلم أنا مابشككش فى كلامك أطلاقا و انا بأكد كلامك أن الــ 9 مللم أقوى و أعلى بس مش فى كل المسدسات عشان كده أنا كنت قايل أن الــ 8 مللم الالمانى أفضل من الــ 9 مللم التركى لأن فى فرق فى نوع البارود و كميته مع عامل المسدس و طول الماسورة يعنى الموضوع باكيدج على باعضه مش عنصر واحد و إن شاء الله نفضل نستفيد من حضرتك و الاستاذ كومبكت كمان و تحياتى ليك
__________________
إذا قسى عليك الصديق بجهله ، فأصفح عنه لأجل الود القديم و ليس لأجله |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال بخصوص عن الطلق البلي | bedobato | الورشة | 9 | 12-01-28 01:14 PM |
| سؤال عن الطلق 9mm | bedobato | محدثات الصوت | 0 | 11-12-10 02:38 PM |
| سؤال فنى عن الطلق البلى 9 ملم | Yasser Arafa | ادوات الصيد الثقيله | 11 | 11-06-15 01:16 PM |