![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
|
لو لو حضرتك عندك حجات غير الي انا كاتبها ياريت تفدني بيها..
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 149
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
بص يامان انا عندى الوالتر cp99 غاز 12g ليه خزنة 8 رشات نمرة واحد الانبوبة سعرها 5 جنيه بتضرب بيها حوالى 40 45 رشه فعالة وهوة فى غاية الدقة وسرعته 110 متر ثانيه وبيضرب بلى او رش وبيخرم علبة الرش فاضية من مسافة 5 متر والمسدس شكله تحفة وسهل الصيانة والفك والتركيب على فكرة هوا للرماية ومن مسافت بعيدة ممتاز
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تقرير مصور عن النمساوية steyr | steyr68 | ادوات الصيد الثقيله | 12 | 21-09-18 06:35 PM |
| قرار نهائي لا نقاش فيه | عبدالرحمن | الصيد العام | 8 | 10-03-27 07:40 AM |
| تقرير فشل طلعة الصيد | msgm | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 32 | 10-01-26 07:10 PM |
| استفسار عن اماكن الشراء | k_kimo | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 10-01-21 09:58 PM |
| تقرير عن الحيوانات المنقرضة او النادرة في الجزيرة العربية | عاصــم الشبراوينــي | انواع الطرائد ومواسمها | 4 | 09-04-06 09:40 PM |