![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 1,656
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ممكن تحط طبة بلى متوسطة الطول و فوقيها طبة بلى قصيرة و حيعملوا الواجب و زيادة
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: القاهره _ أم الدنيا :)
المشاركات: 449
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 1,656
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
فائدة الطبة الثانية القصيرة انها حتحبس غاز زيادة فيزود من أمان الارتداد و خروج الفارغ بسهولة ده غير ان ممكن يضرب صوت برضوا و يطلع الفارغ لو المسدس متزيت كويس و ناعم ,مع شعور بارتداد بسيط فى يد الضارب قريب من الطبنجة الحى وده بيدى متعة للناس اللى مضربوش حى قبل كده ... الطبة التانية كلها فوائد ... الكلام ده عن تجربة كتير فى كذا مسدس بى29 و جاكال و ريتاى و غيرهم ... انا مقتنع بالبى29 جدا لان سعره كويس جدا بالنسبة لاداءه ... بالنسبة لخروج جزء بسيط من الطبة التانية خارج الماسورة ده ممكن علاجة بتقصير الطبة التانية او فى طبة قصيرة جاهزة.
وجهة نظرى المتواضعة: بى29 بطبتين بلى+خزنة اضافية = قمة النموذجية باقل سعر |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أرجو نصحكم أريد شراء ekol p29 لئن سعرو رخيص إيه أخبر في طلق البلي وهل لازم أشد أجزاء كل مرة ولا أجي | fady magdy | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 12-01-13 11:37 PM |
| عضو جديد أرجو المساعدةلي الشرف أن انضم الهذا المندى العظيم أرجو مساعدتي أريد شراء بندقية رش قوية في | صياد جديد جداً | البنادق الهوائيه | 3 | 11-03-27 09:28 AM |
| لي الشرف أن انضم الهذا المندى العظيم أرجو مساعدتي أريد شراء بندقية رش قوية في حدود ١٠٠٠ جنيه | صياد جديد جداً | الصيد العام | 3 | 11-03-27 12:02 AM |
| لي الشرف أن انضم الهذا المندى العظيم أرجو مساعدتي أريد شراء بندقية رش قوية في حدود ١٠٠٠ جنيه | صياد جديد جداً | البنادق الهوائيه | 5 | 11-03-26 08:22 PM |
| أريد شراء مسدس | akhater | ادوات الصيد الثقيله | 13 | 11-03-10 10:53 AM |