![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 407
معدل تقييم المستوى: 18 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هناك ثلاثة موديلات من البام 21 إثنين منهم فى مصر والثالث مش موجود
1- البام البونير (الموديل القديم) ودى مكتوب صراحة عليها made in china ويميزها وجود حلقتين لتثبيث الحزام على الدبشك وهى أقل من حيث التقفيل ودى صورها http://www.egypthunt.net/showthread....C7%E1%C8%C7%E3 ودة رابط لفيديو لها YouTube 2- البام (الموديل الأحدث) ودى مكتوب عليها made in PRC وكتب عليها كلمة بام باليزر ودى تقفيلها جيد ولايوجد فيها حلقتى تثيت الحزام وفى منها 21 و22 وميفرقوش حاجة عن بعض ودى صور لها http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=5951 3- البام ( التى تنتج للسوق الخارجى) ودى أجمل ما فيهم وتأخد إسم BMK 30 وهى بالضبط بام 21 بتعتنا ولكن تتميز بالنشان الفسفورى ودبشك منقوش وتقفيل روعة و للأسف غير موجودة فى مصر ودة الفيديو بتعها http://www.youtube.com/watch?feature...&v=uR6LtdRE8tE مع العلم إن كلهم يشتركو فى أنهم تقليد للديانا 52 وقطع غيرها تنفع ليها زى تغير السوستة والجلبة وسرعتهم 270 م/ث لنمرة 2 و لايوجد إختلاف نهائى فى السرعة أرجو الرد لو أفدتك |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
جزاك الله خير الجزاء
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
اللهم انى استغفرك واتوب اليك *اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت * |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فريق البيونير | GEN- I A Z | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 8 | 12-01-25 07:51 AM |
| شايفين البيونير b21 بتعمل ايه | blow c06 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 15 | 11-10-25 11:53 AM |
| مسدس 8 ملى يضرب بلى متين جدا وخامه جوده عاليه | محمود امجد محمد | محدثات الصوت | 43 | 11-09-27 04:56 PM |
| أ- محمود شلبي و صيانه البيونير | GEN- I A Z | الورشة | 13 | 11-09-22 08:48 PM |
| البيونير الصيني | Android man | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 11-08-08 03:39 PM |