الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-09-19, 09:32 PM   #1
المستشار
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 719
معدل تقييم المستوى: 9
المستشار مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى المستشار
افتراضي رد: ديانا 54

بسم الله ماشاء الله الاير كينج ما تتبعش هى جديده لو نمره 2بتعمل 6500 فى المحلات اود ان اسال حضرتك عايز تغيرها ليه ما فيش حاجه الاير كينج مش بتصطادها ولو على P c هى طبعا ممتازه بس الاير كينج خساره وعلى فكره دى السلاح الاساسى بتاعى انا والاستاذ اسامه فتحى والاستاذ طلعت بخيت وعلى العموم الله يبارك للبايع والمشترى
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]وما رميت اذ رميت ولكن الله رمى
المستشار غير متواجد حالياً  
غير مقروء 10-09-19, 11:39 PM   #2
wegdan12345
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 253
معدل تقييم المستوى: 8
wegdan12345 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى wegdan12345 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى wegdan12345
افتراضي رد: ديانا 54

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار مشاهدة المشاركة
بسم الله ماشاء الله الاير كينج ما تتبعش هى جديده لو نمره 2بتعمل 6500 فى المحلات اود ان اسال حضرتك عايز تغيرها ليه ما فيش حاجه الاير كينج مش بتصطادها ولو على p c هى طبعا ممتازه بس الاير كينج خساره وعلى فكره دى السلاح الاساسى بتاعى انا والاستاذ اسامه فتحى والاستاذ طلعت بخيت وعلى العموم الله يبارك للبايع والمشترى
هي مستعملة حوالي 3000-4000 طلقة وهي نمرة 2 كمان يشرفني اني معايا نفس سلاحكم وعلي فكرة البندقية دي اشتاريتها انا والمهندس طلعت من ميشيل عازر
انا لسة مقررتش اني اغيرها لكن لو حصل طبعا هيكون بعد ما اشتري حاجة احسن انما كل الحكاية اني عايز اعرف الفلوس اللي معايا ((ثمن البندقية)) كام ؟؟؟
wegdan12345 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 10-09-24, 08:42 AM   #3
town sniper 1
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية town sniper 1
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: القاهرة مدينة نصر
المشاركات: 315
معدل تقييم المستوى: 8
town sniper 1 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى town sniper 1 إرسال رسالة عبر Skype إلى town sniper 1
افتراضي رد: ديانا 54

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار مشاهدة المشاركة
بسم الله ماشاء الله الاير كينج ما تتبعش هى جديده لو نمره 2بتعمل 6500 فى المحلات اود ان اسال حضرتك عايز تغيرها ليه ما فيش حاجه الاير كينج مش بتصطادها ولو على p c هى طبعا ممتازه بس الاير كينج خساره وعلى فكره دى السلاح الاساسى بتاعى انا والاستاذ اسامه فتحى والاستاذ طلعت بخيت وعلى العموم الله يبارك للبايع والمشترى
انا معا في رايك يا سيادة المستشارخسارة لكن لو انت ناوي تبيع اشتري الاول بعد كدة بيع
__________________
وما من كاتب إلا سيفنى ................... ويبقي الدهر ما كتبت يداه

اسامة فتحي
0105111840
town sniper 1 غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 10:08 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir