![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
احمد بيه فى مسدسات كتير تضرب بلى واحسن حاجه ممكن تضرب بلى وبدون اى مشاكل هيه ايكول فولجا فى منها لونين اسود وفضى العيار 9 ملى ويركب عليها بلى نمره 3 الخزنه 5 طلقات + 1 فى الماسوره الفولجا لا تحتاج لماسوره او طبه داخليه بمعنى انها تضرب البلى اوتوماتك حجمها صغير نسبيا لو تحب تتعامل معى هيه عندى السعر 775 جنيه والطلق بتاعها 300 جنيه وربنا يوفقك انشاء الله
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دورة قنص لأعضاء المنتدى | mman2005 | الصيد العام | 5 | 11-09-20 09:11 AM |
| رسالة لأعضاء المنتدي الكرام. | braveheart | الموضوعات العامه | 11 | 11-08-31 12:02 AM |
| خدمه لأعضاء المنتدي | @khaled_taha@ | الورشة | 11 | 11-02-19 05:36 PM |
| سؤال لخبراء المنتدى الكرام | مختار | الصيد العام | 2 | 10-05-04 12:47 PM |