![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مع احترامى الشديد لحضرتك اسمحلى الاخ بيتكلم صح ليه هرد على حضرتك الاول واحبالنسبة لحارس الشركة او الفيلا الى هو البواب اسمه حارس امن فامر طبيعى انه يرخص سلاح والرخصة باسمه لانه هو الى بيبقى معاه السلاح اما بالنسبة للايجار انا معايا عقد ابتدائ بيع وشر لكن مش متسجل يعنى مش معايا الحيازة مينفعش احطه اصلا ولا كان اى حد عمل عقد ايجار ب100 جنيه من اى حد وراح طلع عليه رخصة لان الحيازة مسجله فى الادارة الزراعية وهى دى البتثبت ملكيتك للارض وانا هضرب لحضرتك مثل انته بتسمع تعدى على ارضى فى حيازة الدوله او يقولك دا فلان فى حيازته 100 فدان فشتان بين الاتنين وياريت يكون قصدى وصل لحضرتك وشكرا
__________________
![]() |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تقرير جامو 2011 لسرعه الرش | Andria | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 11-09-18 01:24 PM |
| عايز طبنجه 9 ملي | سطوحي | محدثات الصوت | 3 | 11-08-14 01:04 AM |
| عايز اشتري طبنجه حي 9 ملي | سطوحي | محدثات الصوت | 4 | 11-08-01 02:32 AM |
| عايز طبنجه حى بسعر معقول | zrebw | محدثات الصوت | 11 | 11-06-16 06:40 AM |
| انا كمان عايز طبنجه او اى سلاح نارى ومتحمل المسئوليه | mohamed_esm | محدثات الصوت | 10 | 11-03-04 11:49 PM |