الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-25, 01:14 AM   #1
koko22m
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 259
معدل تقييم المستوى: 7
koko22m مستواه غير معروف
افتراضي رد: طريقة*صنع*جراب*للمسدس*باقل*من*٥*جنيه

بمناسبة الجربات يا جماعة انا فى موضوع حصل معايا من يومين و عايز اقول للكل عليه و هو انى من يومين كنت نازل اشترى جراب للمسدس و رحت محل سلاح فى شارع الخليفة المأمون بجوار سوبر ماركت مترو و لقيت عنده جرابات كتف عجبتنى و سألت على سعر نوعين منهم واحد كان ب 65 جنيه و التانى ب 75 جنيه المهم انا استغليتهم و مشيت و كنت قريت فى احد مواضيع المنتدى عن محل اسمه الرشيدى فى ميدان العباسية فقلت لنفسى اكمل و اوصل لغاية عنده و استكشف محلات جديدة متخصصه فى هوايتى و المفاجأة انى اكتشفت انه مش محل اسلحة ولا معدات صيد بس طلع انه محل ملابس زى الششنجى بتاع يونيفورم و ملابس عسكرية و الظريف بقى انى دخلت اسئله على جرابات فلقيت عنده جراب كنت شاريه من محل قبل كدا ب 50 جنيه و دا كان جراب جنب و لقيته عنده ب 15 جنيه و المفاجأة الجامدة اوى انى لقيت عنده نفس جرابات الكتف اللى شفتها ب 75 و 65 ب 25 و 30 جنيه و هما هما نفس الجرابات و نفس المصنع و نفس كل حاجة بما فيها طبعا الماركة و الخامة و التصميم حتى جراب الخزنة كنت شفته ب 15 جنيه طلع ب 5 جنيه بس طبعا انا قلت لنفسى اشترى من عنده كميه اشكال و الوان و احجام و اعمل بيزنيس بقى لحسابى بس قلت مبخلش عليكم بالمعلومة و الاجر و الثواب بقى عند الله و افكرلى انا بقى فى بيزنيس تانى مثلا افتح محل عصير قصب او اسرح بعربية بطاطا او امسح عربيات فى الاشارات او اى حاجة من دى ( ههههههههههه )
koko22m غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-25, 01:44 AM   #2
ahmedragab
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية ahmedragab
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: اسوان
المشاركات: 317
معدل تقييم المستوى: 21
ahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: طريقة*صنع*جراب*للمسدس*باقل*من**جنيه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko22m مشاهدة المشاركة
بمناسبة الجربات يا جماعة انا فى موضوع حصل معايا من يومين و عايز اقول للكل عليه و هو انى من يومين كنت نازل اشترى جراب للمسدس و رحت محل سلاح فى شارع الخليفة المأمون بجوار سوبر ماركت مترو و لقيت عنده جرابات كتف عجبتنى و سألت على سعر نوعين منهم واحد كان ب 65 جنيه و التانى ب 75 جنيه المهم انا استغليتهم و مشيت و كنت قريت فى احد مواضيع المنتدى عن محل اسمه الرشيدى فى ميدان العباسية فقلت لنفسى اكمل و اوصل لغاية عنده و استكشف محلات جديدة متخصصه فى هوايتى و المفاجأة انى اكتشفت انه مش محل اسلحة ولا معدات صيد بس طلع انه محل ملابس زى الششنجى بتاع يونيفورم و ملابس عسكرية و الظريف بقى انى دخلت اسئله على جرابات فلقيت عنده جراب كنت شاريه من محل قبل كدا ب 50 جنيه و دا كان جراب جنب و لقيته عنده ب 15 جنيه و المفاجأة الجامدة اوى انى لقيت عنده نفس جرابات الكتف اللى شفتها ب 75 و 65 ب 25 و 30 جنيه و هما هما نفس الجرابات و نفس المصنع و نفس كل حاجة بما فيها طبعا الماركة و الخامة و التصميم حتى جراب الخزنة كنت شفته ب 15 جنيه طلع ب 5 جنيه بس طبعا انا قلت لنفسى اشترى من عنده كميه اشكال و الوان و احجام و اعمل بيزنيس بقى لحسابى بس قلت مبخلش عليكم بالمعلومة و الاجر و الثواب بقى عند الله و افكرلى انا بقى فى بيزنيس تانى مثلا افتح محل عصير قصب او اسرح بعربية بطاطا او امسح عربيات فى الاشارات او اى حاجة من دى ( ههههههههههه )
بعد اذن حضرتك فين فى العباسية بالظبط ممكن وصف دقيق
ahmedragab غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-25, 02:35 AM   #3
koko22m
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 259
معدل تقييم المستوى: 7
koko22m مستواه غير معروف
افتراضي رد: طريقة*صنع*جراب*للمسدس*باقل*من*

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedragab مشاهدة المشاركة
بعد اذن حضرتك فين فى العباسية بالظبط ممكن وصف دقيق
بعد ميدان العباسية فى اتجاه كليه هندسة و ميدان الجيش هتلاقيه على الشمال بعد متسيب ميدان العباسية هتلاقى موقف اتوبيس و بعده هتلاقى المحل اعتقد نمرة 125 ميدان العباسية عموما هو محل كبير وظاهر اوى هيعنى اول ما هتسيب الموقف هتلاقيه على نفس الصف بتاعه بحاجة بسيطة حوالى تلات او اربع عمارات
koko22m غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مطلوب جراب للمسدس دراغون بور محدثات الصوت 5 11-11-28 06:20 PM
العمر الأفتراضى للمسدس فى ضربه للطلقات الصوت و العمر الأفتراضى للمسدس فى طلقات البلى Zero ادوات الصيد الثقيله 5 11-06-27 10:46 AM
جراب جلد كتف وجنب معا لجميع المسدسات 75 جنيه Rawsha محدثات الصوت 1 11-05-29 11:43 PM
أنا اشتريت كرال ٥٥ هل هناك طريقة لقياس قوة البندقية ؟؟؟ صياد جديد جداً سوق المنتدى 0 11-04-07 12:31 PM
أنا اشتريت كرال ٥٥ هل هناك طريقة لقياس قوة البندقية ؟؟؟ صياد جديد جداً الصيد العام 0 11-04-07 12:30 PM


الساعة الآن 03:49 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir