![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 259
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
بمناسبة الجربات يا جماعة انا فى موضوع حصل معايا من يومين و عايز اقول للكل عليه و هو انى من يومين كنت نازل اشترى جراب للمسدس و رحت محل سلاح فى شارع الخليفة المأمون بجوار سوبر ماركت مترو و لقيت عنده جرابات كتف عجبتنى و سألت على سعر نوعين منهم واحد كان ب 65 جنيه و التانى ب 75 جنيه المهم انا استغليتهم و مشيت و كنت قريت فى احد مواضيع المنتدى عن محل اسمه الرشيدى فى ميدان العباسية فقلت لنفسى اكمل و اوصل لغاية عنده و استكشف محلات جديدة متخصصه فى هوايتى و المفاجأة انى اكتشفت انه مش محل اسلحة ولا معدات صيد بس طلع انه محل ملابس زى الششنجى بتاع يونيفورم و ملابس عسكرية و الظريف بقى انى دخلت اسئله على جرابات فلقيت عنده جراب كنت شاريه من محل قبل كدا ب 50 جنيه و دا كان جراب جنب و لقيته عنده ب 15 جنيه و المفاجأة الجامدة اوى انى لقيت عنده نفس جرابات الكتف اللى شفتها ب 75 و 65 ب 25 و 30 جنيه و هما هما نفس الجرابات و نفس المصنع و نفس كل حاجة بما فيها طبعا الماركة و الخامة و التصميم حتى جراب الخزنة كنت شفته ب 15 جنيه طلع ب 5 جنيه بس طبعا انا قلت لنفسى اشترى من عنده كميه اشكال و الوان و احجام و اعمل بيزنيس بقى لحسابى بس قلت مبخلش عليكم بالمعلومة و الاجر و الثواب بقى عند الله و افكرلى انا بقى فى بيزنيس تانى مثلا افتح محل عصير قصب او اسرح بعربية بطاطا او امسح عربيات فى الاشارات او اى حاجة من دى ( ههههههههههه )
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: اسوان
المشاركات: 317
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 259
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
بعد ميدان العباسية فى اتجاه كليه هندسة و ميدان الجيش هتلاقيه على الشمال بعد متسيب ميدان العباسية هتلاقى موقف اتوبيس و بعده هتلاقى المحل اعتقد نمرة 125 ميدان العباسية عموما هو محل كبير وظاهر اوى هيعنى اول ما هتسيب الموقف هتلاقيه على نفس الصف بتاعه بحاجة بسيطة حوالى تلات او اربع عمارات
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب جراب للمسدس | دراغون بور | محدثات الصوت | 5 | 11-11-28 06:20 PM |
| العمر الأفتراضى للمسدس فى ضربه للطلقات الصوت و العمر الأفتراضى للمسدس فى طلقات البلى | Zero | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 11-06-27 10:46 AM |
| جراب جلد كتف وجنب معا لجميع المسدسات 75 جنيه | Rawsha | محدثات الصوت | 1 | 11-05-29 11:43 PM |
| أنا اشتريت كرال ٥٥ هل هناك طريقة لقياس قوة البندقية ؟؟؟ | صياد جديد جداً | سوق المنتدى | 0 | 11-04-07 12:31 PM |
| أنا اشتريت كرال ٥٥ هل هناك طريقة لقياس قوة البندقية ؟؟؟ | صياد جديد جداً | الصيد العام | 0 | 11-04-07 12:30 PM |