الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-23, 06:25 PM   #1
وليد سامى
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 404
معدل تقييم المستوى: 9
وليد سامى في بداية الطريقوليد سامى في بداية الطريقوليد سامى في بداية الطريقوليد سامى في بداية الطريقوليد سامى في بداية الطريقوليد سامى في بداية الطريقوليد سامى في بداية الطريق
افتراضي رد: تجربة تغيير سوسته الكرال

على فكرة سستة الكرال وحشة حتى الأصدار الجديد ومش قوية كفاية وانا اشك انها تدى سرعة 240 زى ما بيقول الكتالوج لأنى فكتها وكانت بتركب باليد بدل من منجلة وبيد واحدة كمان وانا ركبت مرة سستة جامو سرعة 200 وكانت شديدة جدا احتاجت حد يمسكلى وانا بكل قوتى لمتها بعد عذاب واى حد يفتح الكرال انصحة يصنفرها من كل الأجزاء الداخلية وينظفها كويس من الرايش ويشحمها كويس ويراجع الميكانيزم علشان احيانا بيكون فية اخطاء زى فلتان سوستة صغيرة علشان تعيش معاة
وليد سامى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-23, 06:30 PM   #2
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي رد: تجربة تغيير سوسته الكرال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سامى مشاهدة المشاركة
على فكرة سستة الكرال وحشة حتى الأصدار الجديد ومش قوية كفاية وانا اشك انها تدى سرعة 240 زى ما بيقول الكتالوج لأنى فكتها وكانت بتركب باليد بدل من منجلة وبيد واحدة كمان وانا ركبت مرة سستة جامو سرعة 200 وكانت شديدة جدا احتاجت حد يمسكلى وانا بكل قوتى لمتها بعد عذاب واى حد يفتح الكرال انصحة يصنفرها من كل الأجزاء الداخلية وينظفها كويس من الرايش ويشحمها كويس ويراجع الميكانيزم علشان احيانا بيكون فية اخطاء زى فلتان سوستة صغيرة علشان تعيش معاة
هيا أول مبتيجي البندقية بتبقى قوية جدا.. بس الظاهر إن خامة السوسته مش حلوة علشان كدا بتضعف بعد مدة
دا إلي حصل معايا
أول مجبتها كانت بتجيب معايا 150 متر
بعد كده بفترة قليلة ضعفت
__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-23, 06:34 PM   #3
amin hegazy
صياد قديم
 
الصورة الرمزية amin hegazy
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: الهــرم
المشاركات: 1,617
معدل تقييم المستوى: 16
amin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريق
افتراضي رد: تجربة تغيير سوسته الكرال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.amg مشاهدة المشاركة
هيا أول مبتيجي البندقية بتبقى قوية جدا.. بس الظاهر إن خامة السوسته مش حلوة علشان كدا بتضعف بعد مدة
دا إلي حصل معايا
أول مجبتها كانت بتجيب معايا 150 متر
بعد كده بفترة قليلة ضعفت
فعلا هيا بندقية كويسة بس اللى يشتريها يعمل حسابه في 300 ل 400 جنية زيادة عشان يظبط البندقية تمام
__________________
لايجب ان تقول كل ماتعرف … ولكن يجب ان تعرف كل ماتقول
و للصمت احيانا ضجيج …. يطحن عظام الصمت
amin hegazy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-23, 06:35 PM   #4
عادل عبده
صياد قديم
 
الصورة الرمزية عادل عبده
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: تجربة تغيير سوسته الكرال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy مشاهدة المشاركة
فعلا هيا بندقية كويسة بس اللى يشتريها يعمل حسابه في 300 ل 400 جنية زيادة عشان يظبط البندقية تمام
قولتلك تعلالى وانا هوفر عليك الكلام ده وهظبطك انت اللى مسمعتش الكلام
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعة تجربة الكرال fadeel79 صور وفيديو الصيد ورحلاته 20 11-12-15 04:27 PM
بأمارة اية فية تغيير Amer الموضوعات العامه 8 11-11-22 10:16 PM
طلب تغيير اسم عضوية غريب عن الدنيا الموضوعات العامه 2 11-09-11 05:54 PM
تغيير ماسورة بيت النار memocco ادوات الصيد الثقيله 10 11-05-22 04:12 PM
تغيير جلبه للبستم هاوى صيد الصيد العام 6 10-02-21 05:48 PM


الساعة الآن 12:56 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir