![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#16 | |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
حبيب قلبى , لو حضرتك طلعت البلكونة بالليل بالسكوب , وحاولت تركز بيه على أى حاجة .. ممكن تشوفها برغم الإضاءة الخافتة , ولكن اللى مش هاتشوفه هو الشعار بتاع السكوب (حتى لو مستخدم كشاف على مكان الصيد , برضه مش هاتشوف الشعار بوضوح لأن السكوب نفسه مظلم من الداخل) , علشان كدة إضاءة الشعار بتخليك تشوف الشعار الداخلى بتاع السكوب بوضوح فى ظل الإضاءة الخارجية الخافتة طيب ليه مش بنحتاج إضاءة الشعار بالنهار ؟ لأن العدسة الأمامية بتسمح بدخول كمية كبيرة من ضوء النهار الى داخل السكوب بحيث تسمح برؤية الشعار , وكلما كبر حجم العدسة الأمامية .. كلما زادت الإضاءة ووضحت الرؤية شكراً لاهتمامك يا أستاذ وليد سامى , وأى استفسار انا تحت أمرك
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| محتاج رأيكم لانى محتار | bedro_ak | محدثات الصوت | 28 | 11-11-23 10:23 PM |
| محتاج سكوب | karam okasha | محدثات الصوت | 11 | 11-10-09 06:36 PM |
| ساعدوني في شراء سكوب | picomico | البنادق الهوائيه | 13 | 11-07-28 01:55 PM |
| محتاج رأيكم فى البنادق دة | h_hafiz | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 23 | 11-06-30 01:52 PM |
| محتاج رأيكم ضرورى يا اجمل اعضاء | romantic | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 11-03-28 02:29 AM |