![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#33 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 808
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
سلام عليكم
ممكن طلب يا استاذ جلال هو بصراحه انا لو عليا مش هاخلص طلباتى بس ياريت تعرفنى على ابن حضرتك وابن الاستاذ طلعت علشان اتعلم منهم وكمان ياريت ابقى اطلع معاكو رحله حلوه واتفرج عليكو بس لانى بجد بحب الصيد والقمص مووووووووووت وخاصه لما بتفرج اما بالنسبه للغموض اللى فى المشاركات والاخ اللى بيضرب ع الطاير فبصراحه وكلنا لازم نعترف ان معظم المنتدى مجاملات يعنى مثلا تلاقيه ضرب على يمامه وهى لسه بتحط او حمامه طايره قريب ههههههههههههههههههههه طبعا بهزر وربنا يباركله فى بندقيته وفى هوايته بس ياريت كلنا نراعى مشاعر بعض ولو فيه حاجه ممكن تضايق حد فينا بلاش نقولها ولا نجيب سيرتها ولا حتى ننوه عنها يعنى بمعنى تانى بلاش نقول اسم الراجل ده سر والكلام ده لانه ساعات بيستفذ ومن الاخر انا نفسى فى رحله صيد معاكو بس بشرط (((((((((((((((يكون فيها طيوووووووووووووووووووووووووووووووووور مش صحرااااااااااااااااااااااااااااااااااا)))))))))))) ) وبالمناسبه يا استاذنا انا بضرب برمسيس نمره 1 ههههههههههههههههههههههههههه اظن كده ابقى قناص ولا ايه رايك؟؟ ههههههههههههههههههههه وتقبلو رايى ومشاركتى وارجو اننا نبقى حبايب واصدقاء سلام عليكم
__________________
Best Of The Best |
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|