الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-21, 11:49 AM   #1
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: تجربتي مع الكرال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام البحراوى مشاهدة المشاركة
السلام عليكم انا قولت احكي لكم الي حصل مع الكرال دى طلعت بنديقه من راي متتشراش

اولا هي البندقيه شكلها جميل جدا وقويه جدا بس خمات زباله

الدبشك الفيبر تحس انة كده فاضي من جوة ومش تمام انا عندى cfxرويل دبشكها فيبر تحس انة كدة حاجة بلوه زى الخشب وتقيل وجامد جدا لاكن التانى متعرفش هوا اية وفيه حتت برزة وحميه وممكن تعور ومكان المسامير مش مستريحلة عشان كذا وحدة تلعتها من علبتها تكون مسامرها مفكوكه

وياسلام علي النشنكان والدبانة خمتهم نص كم وبيتحرك ويحك في الدبشك وانت بتعمر بصراحه مفهوش غير الفسفور هوا الحلو
وفي حاجة تنيه وده المهم انا عمري مسمعت عن بندقيه تجبها جديده تغيرلها سوسته وجلبه

دا المعرف ان السوسته الاصلي هي وبس وبعد كده مفيش دايا جماعة انا عندي وحده شنغهاي بئلها 10 سنين ومغيرتلهاش سوستة ولاجلبه ومتلع عين امها شغل ومشتكتش انا عندى الصينى برقبتها بس تكون نوع نضيف

وده عموما راي فيها وكل واحد لية راي وممكن يكون حد جبها وتلعت تمام معاه


بس الي شيفه انها فشله والدليل انا كل اعلانات بيعها بتكون جديده ويدوب ضربه علبه او علبتين

معلش لو كانت تمام مكنتش تتباع وهي مشتغلتش



ومعلش محدش يزعل ده راي واختلاف الراي لا يفسد في الود قضيه
استاذ اسلام بعد التحية
وجهة نظر حضرتك تحترم والتقييم الشخصى لاى سلعة حرية شخصية قد يتفق البعض مع هذا التقييم وقد يختلف البعض الاخر.
وكما قال اخى العزيز ا/ عادل عبده لولا اختلاف الازواق لبارت السلع.
ولكن ليس من العدل المقارنة بين سلعة ثمنها 1200 جنيه وأخرى ثمنها 4000 جنيه أكيد طبعا الغالى ثمنه فيه.
تحياتى
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تجربتى مع شريف أبو ضيف ayman_navy سوق المنتدى 18 11-04-26 01:28 PM
تجربتى مع اول بندقية سيدخالد البنادق الهوائيه 2 11-04-01 09:17 AM
تجربتى مع فتح الله ادم عبد ربه محلات الاسلحه وادوات الصيد 9 11-03-31 12:56 AM
تجربتى مع البرونى akhater ادوات الصيد الثقيله 11 11-02-25 04:00 PM
ايه الفرق بين الكرال الماجنوم و الكرال الal-001s hemi afifi سوق المنتدى 6 11-02-13 01:30 PM


الساعة الآن 05:50 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir