![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
|
صديقى العزيز ممكن العبب ده يكون بسبب انك بتركب الطلقات غلط فى الخزنه و مش بالزاويه المظبوطه و الحل ان تحاول بكل دقه و خفه انك تدق خفيف جدا على حرف الخزنه من فوق ناحيه دخول الطلقات من الجهاتين يعنى تطبق الحرف على جوه عشان يحكم الطلقات فى الخزنه بس على خفيف جدا يعنى مللى واحد بس و الدق يكون باى شاكوش خشب او مطاط
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ارجو منكم الافادة | farouk | محدثات الصوت | 1 | 11-11-05 09:16 PM |
| اول طلب اطلبه منكم | kareem | محدثات الصوت | 3 | 11-10-10 07:23 PM |
| أول سؤال لي بالمنتدى وأرجوا الرد | محمد ابو النصر | محدثات الصوت | 9 | 11-06-27 04:27 PM |
| طلب مساعده من الخبراء وارجو منكم الاهتمام | amr naser | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 0 | 11-05-28 03:03 AM |
| عاوز نصيحه منكم يا جماعه | ميزو زيزو | الصيد العام | 3 | 10-02-11 12:35 AM |