![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
|
طيب انت كنت بتستخدم رش نوعه ايه ؟؟؟؟ لانى اعرف ان افضل نوع مع نمره واحد الماتش ويعنى ايه انه تاثيره ضعيف على الغربان يعنى لو جت فى صدره هايطير بدون تاثير وايه اخبارها مع اليمام ومن مسافات ؟؟؟؟؟
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
م/وئام بالديانا وبيستعمل الماتش (بيدمر الهدف) وكان معايا الكرال وكنت بستعمل البرو ماجنم النوريكا 1 لو جت في صدره من علي 20 متر ممكن توقعه بس أكثر من كدا لا بالنسبه لمداها من علي مسافات ممكن تسأل محمد أو العضو عادل عبده لأني مجربتش نمرة 1 من أكثر من 20 سنه ![]() بس إنت عايز تجيب أنهي نوريكا؟؟
__________________
م.أحمد مصطفى {رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير} |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هو في طلعة صيد يوم الجمعه ؟؟ف الفيوم | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 17 | 12-02-20 07:25 AM |
| طلعة الفيوم مع ابني عبدالله 1-7-2011 (32 فرد يمام ) | Ahmed Badawi | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 35 | 11-08-06 02:45 PM |
| طلعة السبت 30-5-2011 ورئيس المباحث ال....أستغفر الله | Aboyassin | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 54 | 11-07-25 12:22 AM |
| السبت 14/5/2011 | يونس | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 29 | 11-06-07 06:32 AM |
| صيد البط في الفيوم اليوم 17/1/2011 | mozo00 | انواع الطرائد ومواسمها | 10 | 11-03-24 03:04 AM |