![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
تعرف يا باشا
انا دلوقتى ولا بثق فى ثوار ولا فى جيش بس انا عدوى هوة الى يهددنى او يهدد اسرتى دلوقتى خلاص مبقاش فى امل الى يقتل يقتل واى حد عايز حاجة يعملها انا ميهمنيش غير اهلى لكن الى بيحصل ده انا خرجت منه خلاص كلهم دلوقتى بلطجية ثوار وجيش مبقاش فى ثقة فى مخلوق بقينا بناكل فى بعض زى الحيوانات المفترسة مع ان فى قلوبها رحمة بقى كل واحد خلقه ربنا مستعد يقتل كل البلد علشان يطول الكرسى الله يحرق الكراسى الى فى الدنيا كلها ليه الناس مش عايزة تعرف ان الدنيا فااااااااااانية والكرسى مش بيدوم لحد مفيش فايدة الفلوس عمت قلوبهم وحب السيطرة اخد عقولهم وبقت المناصب كل حياتهم وحسبى الله ونعم الوكيل
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
كلام لا غبار علية و سليم .. و حسبى الله فى اللى كان السبب ..
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,334
معدل تقييم المستوى: 42 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
Live for nothing or die for something the only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing مات فى الحى كلب فأسترحنا من عواه فخلف الملعون جرو فاق فى النبح أباه، احرار قومى يقتلون ويذبحون كالشياه وفئة من القوم تنبح وتبرر للجرو مبتغاه
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|