![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 56
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
بصراحة انا حاسس ان القصة دى تاليف و ما فيش اى دليل على حدوثها
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 1,656
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,322
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ربنا يسامحك يا اخي و انا ايه الي يخلني اكدب يا اخي اتقي الله دة راجل لسة دمة على الأرض و لسة مدفنش
__________________
يا بخت الي طبعو النسيان
|
|
|
|
|
#4 |
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
دا اسمه كفر فاروق عباره عن مقابر وهو يقع مع شارعى احمد عصمت ال20 وتدخله كانت دخلت عالم ثان غير المناطق المحيطه به ويحوى تجار مخدرات ولصوص ومجرمين هاربين وهم يد واحده بالنهار عدد سكانه اقل لان كله مختفى وليل خطر جدا الدخول القصه حقيقيه
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,322
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
كل كلامك صح و الوصف دقيق جدا لأني دخلت الكفر دة قبل كدة بس كان بالنهار عبارة عن حواري مفتوحة على بعض و مفيش بني ادم كان هناك و تحس ان المكان فيه وباء
__________________
يا بخت الي طبعو النسيان
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| جريمة قتل بشعة | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 37 | 11-11-01 02:59 PM |
| سؤال يتوقف على اجابته براءة متهم من جريمة حيازة سلاح بدون ترخيص | احمد حسين العسيلي | ادوات الصيد الثقيله | 29 | 11-09-28 01:55 AM |
| الجيش بيضرب الناس عندنا يا جدعان | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 21 | 11-07-26 10:30 PM |
| بالله عليكم الى عندوا b3-2 يعبرنى | samraghost | الورشة | 5 | 11-05-11 04:11 PM |