![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
كنت حاولت اعمل اى حاجة مهى الخيبة الكبيرة ان الكل سكت لو لقو ان فى واحد راجل قام ضرب عليهم كان الباقى ضرب بس الشعب ماشى بكلمة وانا مااااااااااالى حرام والله العظيم انا بجد دمى اتحرق من الى سمعته ازاى ده يحصل وازاى الجيش يقف كدة الراجل ده لو عمل زى باقى الناس وقال انا مالى كان زمان القهوجى ده مات هوة واهله بس اثبت انه راجل بجد الله يرحمه ربنا يصبر اهله يارب |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| جريمة قتل بشعة | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 37 | 11-11-01 02:59 PM |
| سؤال يتوقف على اجابته براءة متهم من جريمة حيازة سلاح بدون ترخيص | احمد حسين العسيلي | ادوات الصيد الثقيله | 29 | 11-09-28 01:55 AM |
| الجيش بيضرب الناس عندنا يا جدعان | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 21 | 11-07-26 10:30 PM |
| بالله عليكم الى عندوا b3-2 يعبرنى | samraghost | الورشة | 5 | 11-05-11 04:11 PM |