![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 425
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
الالمانى والايطالى هما افضل اسلحة من ناحية الصناعة ولكن عيبوهم سعرهم غالى وقطع غيرهم مش متوفرة وان اتوفرت بيبقى سعرها غالى علشان كده التركى انسب لان سعره رخيص وقطع غيارة متوفرة ورخيصة وشغال كويس
__________________
إذا كنت تحزن لوجود الشـوك وسط الورود فافرح لوجود الورود وسط الشـوك http://i105.photobucket.com/albums/m...hp/Back01b.jpg |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عائز اتعلم رماية | hesham hamdy | الصيد العام | 8 | 11-02-25 02:40 PM |
| معايا مسدس جاب صوت عاوز اعرف شويه حاجات عنه | moode_haiasa | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 10-09-29 07:18 PM |
| عاوز اصطاااااااااااد حد يساعدنى | hoka | الصيد العام | 11 | 10-08-26 11:05 AM |
| عاوز سكوب يا جماعة | Dr_Sayed | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 0 | 09-05-18 11:33 AM |
| عاوز اشترى بندقيه رش | ابو فرح س | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 09-04-23 08:51 AM |