الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محلات الاسلحه وادوات الصيد

محلات الاسلحه وادوات الصيد الاعلان هنا مسموح به للمحلات التجاريه المرخصه فقط.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-09, 12:06 AM   #1
تايجر
Banned
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 113
معدل تقييم المستوى: 0
تايجر في بداية الطريقتايجر في بداية الطريقتايجر في بداية الطريقتايجر في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى تايجر
افتراضي رد: معا مرة أخري لمقاطعة فتح الله صفية زغلول الإسكندرية

السلام عليكم ورحمه الله حتكلم عن محلات بيع السلاح انا واحد من الناس اللى كنت بتعامل مع الناس دى المهم انتو اللى بتجبوه لنفسكم انا شغال مدير تسويق شركه ابو مرين للتجارات المتنوعه ممكن ادلكم على انواع اسلحه الصوت والصيد اللى ممكن تستعملها وكمان اقولكم ممكن تتعملو معاهم ازاى واسعار مش موجوده زيها
تايجر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-09, 02:31 AM   #2
sadaany
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sadaany
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,188
معدل تقييم المستوى: 14
sadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريق
افتراضي رد: معا مرة أخري لمقاطعة فتح الله صفية زغلول الإسكندرية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تايجر مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله حتكلم عن محلات بيع السلاح انا واحد من الناس اللى كنت بتعامل مع الناس دى المهم انتو اللى بتجبوه لنفسكم انا شغال مدير تسويق شركه ابو مرين للتجارات المتنوعه ممكن ادلكم على انواع اسلحه الصوت والصيد اللى ممكن تستعملها وكمان اقولكم ممكن تتعملو معاهم ازاى واسعار مش موجوده زيها
فين الكلام ده
__________________
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*
sadaany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-16, 02:29 AM   #3
Tito100
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 8
Tito100 مستواه غير معروفTito100 مستواه غير معروف
افتراضي رد: معا مرة أخري لمقاطعة فتح الله صفية زغلول الإسكندرية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany مشاهدة المشاركة
فين الكلام ده
++++++++++++++++++++++++1
__________________
لا تأسفـن عـلى غـدر الـزمان لطـالما .... رقصت على جثث الأسود كلاب

لا تحسبن برقصها تعلو على أسيادها .... فالأسـود أسـود والكـلاب كـلاب

تبــقى الأســود مخيـفـة فـي أسـرها .... حتـى وإن نبـحت عـليها كـلاب
Tito100 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ضبط المنظار علي البندقية الرش الإسكندرية sniperwolf500 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 7 11-09-18 06:09 AM
تم بحمد الله شراء بندقيه تل مجري adel_7768 البنادق الهوائيه 9 11-04-24 08:04 PM
حملة لمقاطعة محلات السلاح !!!! smsmn8888 الصيد العام 21 11-04-03 11:11 PM
لو سمحتو عاوز صور تل مجرى وجزاكم الله خيرا احمد هاشم الصيد العام 2 10-05-06 11:44 PM


الساعة الآن 06:21 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir