الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-03, 12:53 PM   #1
owkean
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: ف
المشاركات: 2,497
معدل تقييم المستوى: 25
owkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: برجاء التقيم P.Beretta Model 84BB 8mm

لو علي الكلام انها موجوده في السوق حاليا ب 950 يبقي في الحاله دي البرتا اللي معروضه هاتوصل من غير الخزنه ل 400 بالكتير تحت الاستخدام والخزنه وسامحوني لو كان ده رااي لاني جديد ومش عندي خبره كبيره
__________________
تقبل مروري وفائق احترامي
owkean غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-03, 01:05 PM   #2
sultan
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sultan
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,261
معدل تقييم المستوى: 14
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan
افتراضي رد: برجاء التقيم P.Beretta Model 84BB 8mm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owkean مشاهدة المشاركة
لو علي الكلام انها موجوده في السوق حاليا ب 950 يبقي في الحاله دي البرتا اللي معروضه هاتوصل من غير الخزنه ل 400 بالكتير تحت الاستخدام والخزنه وسامحوني لو كان ده رااي لاني جديد ومش عندي خبره كبيره
المفروض ان كلاامك صح بس البريتا المعروضه فى المحلاات غير الاخ الى عارضها الاخ الى عارضها والبريتات المعروضه فى المنتدى اصلى غير المعروض خالص
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-03, 01:49 PM   #3
owkean
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: ف
المشاركات: 2,497
معدل تقييم المستوى: 25
owkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيدهowkean لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: برجاء التقيم P.Beretta Model 84BB 8mm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
المفروض ان كلاامك صح بس البريتا المعروضه فى المحلاات غير الاخ الى عارضها الاخ الى عارضها والبريتات المعروضه فى المنتدى اصلى غير المعروض خالص
بجد انا سعيد لاني من خبرتي من المنتدي قدرت احدد سعر بس النوع ده ممكن حد غيري هو اللي يحدده ان كان هو او لاء لاني ما شوفتش غيره عشان اعرفه انا مجرد عرفت الاسم والسعر
__________________
تقبل مروري وفائق احترامي
owkean غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-03, 04:32 PM   #4
سرسور
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14
سرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريق
افتراضي رد: برجاء التقيم P.Beretta Model 84BB 8mm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
المفروض ان كلاامك صح بس البريتا المعروضه فى المحلاات غير الاخ الى عارضها الاخ الى عارضها والبريتات المعروضه فى المنتدى اصلى غير المعروض خالص
البريتا المعروضة في المنتدى و المتوفرة فى المحلات نفس النوع والصناعة
هذا الكلام عن معرفة شخصية و ليس عن سماع من احد
لكن من الملاحظ فى هذه الايام ارتفاع اسعار المستعمل فى المنتدى ولا ادرى سبب ذلك
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد

فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد
سرسور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-03, 04:46 PM   #5
sultan
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sultan
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,261
معدل تقييم المستوى: 14
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan
افتراضي رد: برجاء التقيم P.Beretta Model 84BB 8mm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سرسور مشاهدة المشاركة
البريتا المعروضة في المنتدى و المتوفرة فى المحلات نفس النوع والصناعة
هذا الكلام عن معرفة شخصية و ليس عن سماع من احد
لكن من الملاحظ فى هذه الايام ارتفاع اسعار المستعمل فى المنتدى ولا ادرى سبب ذلك
طب متقول اسم المحل الى بيبعها بالتمن ده ونفس الطبنجه الى انتا بتقول عليها وتبقى عملت واجب مع الاعضاء وانا مستعد اشترى منها ب1000 مش ب950 زى منتا بتقول اول اسم المحل والشباب هنا هيروحو ويشوفو الطبنجه ويئولو دى بريتا ولاا صينى
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-03, 05:41 PM   #6
سرسور
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14
سرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريق
افتراضي رد: برجاء التقيم P.Beretta Model 84BB 8mm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
طب متقول اسم المحل الى بيبعها بالتمن ده ونفس الطبنجه الى انتا بتقول عليها وتبقى عملت واجب مع الاعضاء وانا مستعد اشترى منها ب1000 مش ب950 زى منتا بتقول اول اسم المحل والشباب هنا هيروحو ويشوفو الطبنجه ويئولو دى بريتا ولاا صينى
لو حضرتك محتاجة ان شاء الله اوفره لك
والبريتا اما مصرى أو ايطالى لم اسمع عن الصينى
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد

فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد
سرسور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-03, 05:47 PM   #7
sultan
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sultan
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,261
معدل تقييم المستوى: 14
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan
افتراضي رد: برجاء التقيم P.Beretta Model 84BB 8mm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سرسور مشاهدة المشاركة
لو حضرتك محتاجة ان شاء الله اوفره لك
والبريتا اما مصرى أو ايطالى لم اسمع عن الصينى
لا فى بريتا صينى وبرونى صينى وكيمار صينى
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-03, 06:45 PM   #8
سرسور
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14
سرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريقسرسور في بداية الطريق
افتراضي رد: برجاء التقيم P.Beretta Model 84BB 8mm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
لا فى بريتا صينى وبرونى صينى وكيمار صينى
اين هى وما الفرق بينها و بين المصرى
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد

فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد
سرسور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ارجو التقيم اسلام البحراوى ادوات الصيد الثقيله 9 11-11-19 12:14 PM
محتاج ماسورة بريتا 84bb حى او صوت عيار 9 او 8 karimmasry ادوات الصيد الثقيله 4 11-09-25 06:01 AM
للبيع Dasiy Model 1200 shine2010 البنادق الهوائيه 9 11-07-14 11:25 PM
مشكلة في الفك و التجميع لمسدس P.Beretta Nuova Molgora 8mm Mod.84BB Cavalier الورشة 25 11-06-15 08:18 PM


الساعة الآن 02:00 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir