![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: ف
المشاركات: 2,497
معدل تقييم المستوى: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لو علي الكلام انها موجوده في السوق حاليا ب 950 يبقي في الحاله دي البرتا اللي معروضه هاتوصل من غير الخزنه ل 400 بالكتير تحت الاستخدام والخزنه وسامحوني لو كان ده رااي لاني جديد ومش عندي خبره كبيره
__________________
تقبل مروري وفائق احترامي |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
المفروض ان كلاامك صح بس البريتا المعروضه فى المحلاات غير الاخ الى عارضها الاخ الى عارضها والبريتات المعروضه فى المنتدى اصلى غير المعروض خالص
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: ف
المشاركات: 2,497
معدل تقييم المستوى: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بجد انا سعيد لاني من خبرتي من المنتدي قدرت احدد سعر بس النوع ده ممكن حد غيري هو اللي يحدده ان كان هو او لاء لاني ما شوفتش غيره عشان اعرفه انا مجرد عرفت الاسم والسعر
__________________
تقبل مروري وفائق احترامي |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
هذا الكلام عن معرفة شخصية و ليس عن سماع من احد لكن من الملاحظ فى هذه الايام ارتفاع اسعار المستعمل فى المنتدى ولا ادرى سبب ذلك
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد
فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد قديم
|
طب متقول اسم المحل الى بيبعها بالتمن ده ونفس الطبنجه الى انتا بتقول عليها وتبقى عملت واجب مع الاعضاء وانا مستعد اشترى منها ب1000 مش ب950 زى منتا بتقول اول اسم المحل والشباب هنا هيروحو ويشوفو الطبنجه ويئولو دى بريتا ولاا صينى
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
والبريتا اما مصرى أو ايطالى لم اسمع عن الصينى
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد
فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد قديم
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اين هى وما الفرق بينها و بين المصرى
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد
فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ارجو التقيم | اسلام البحراوى | ادوات الصيد الثقيله | 9 | 11-11-19 12:14 PM |
| محتاج ماسورة بريتا 84bb حى او صوت عيار 9 او 8 | karimmasry | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-09-25 06:01 AM |
| للبيع Dasiy Model 1200 | shine2010 | البنادق الهوائيه | 9 | 11-07-14 11:25 PM |
| مشكلة في الفك و التجميع لمسدس P.Beretta Nuova Molgora 8mm Mod.84BB | Cavalier | الورشة | 25 | 11-06-15 08:18 PM |