الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-01, 04:08 PM   #1
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: مطـــــلوب جزمة سيفتى او بوت ماركة او لا ... شرط الحاله

انا شارى سيفتى عامل 300
بس جامد اوى
من عندى فى اسكندريه
محلات بالهبل
موفق بأذن الله
__________________

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-01, 06:05 PM   #2
zezolovly325
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 67
معدل تقييم المستوى: 6
zezolovly325 مستواه غير معروف
افتراضي رد: مطـــــلوب جزمة سيفتى او بوت ماركة او لا ... شرط الحاله

يا شباب ما انا عارف انها فى تمبرلاند
بس انا كاتب عايز سعر مناسب
لا يتعدى 300 جنيه

شكرا لردكم
و منتظر العروض
zezolovly325 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-12-02, 03:33 AM   #3
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: مطـــــلوب جزمة سيفتى او بوت ماركة او لا ... شرط الحاله

حضرتك لو عاوز سيفتي صيني وبسعل جميييل جدا بس مش ماركة
ممكن تنزل في محلات اسمها zoom في فيصل والعشرين وبشتيل وعندهم اغلى سيفتي يعملو بتاع 150 جنيه اما الكوبي فممكن تنزل شارع العريش في الهرم كنت جايب واحد تمبرلاند نفس اللي في الصورة اللي انت عارضها وكنت جايبه ب 280 جنيه بعد فصال كبييير
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حاجة مقلقة حصلت مسافر عبر البرارى الموضوعات العامه 26 12-01-03 06:42 PM
طلقات 9 ملي ماركة اف ان hanyyosf ادوات الصيد الثقيله 18 11-12-31 12:07 AM
حذاء سيفتي Mohamed Ibrahim مقتنيات الاعضاء 22 11-11-15 09:05 PM
فعلاً جزمة (لا مؤاخزة) mero1x الموضوعات العامه 15 11-09-12 12:27 AM
و أخيراً حصلت على تصريح شراء مسدس wekaso ادوات الصيد الثقيله 23 11-04-14 10:13 PM


الساعة الآن 11:55 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir