![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 6
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
لا بجد لو حد عاوز من البندقية دي
يعمل ايه؟ مش لازم بالطول ده كله لانها هاتبقي مشكلة لانك مش هاتصطاد بيها غزال او خنزير او حيوانات برية وهايبقي اخر الواحد ارنب ده لو لقي اساسا فمش محتاجين الطول ده كله بس اكيد القوة الجبارة دي و حجم الرشة ياريت لو في منها اي حد يعرف يتصرف في البندقية دي يقول يا جماعة و انا معاه من غير كلام |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايه رأيكم | Mo0oOo0oRA | محدثات الصوت | 5 | 11-09-24 12:51 AM |
| موقع تحفة | مينو9 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 11-09-07 12:28 AM |
| تحفة bsa | osha966 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 16 | 11-08-28 05:18 PM |
| مسدس صوت تحفة | جود سانا | ادوات الصيد الثقيله | 8 | 11-05-22 06:00 PM |
| ايه رأيكم فى البندقية دى Gamo CF-20 | Kareem_Z | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 9 | 11-04-29 02:28 PM |