![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#14 |
|
صياد متقدم
|
بس موضوع المرايا ده هيزعلنى منك طبعا ده تاليف فى تاليف هههههههههههه
بالنسبه لو تايه مش لازم مرايا ولو عايز تولع نار مش هتعكس اشعه الشمس مهى الشمس موجوده اساسا هتعكسها ليه ولو عايز تنبه واحد صحبك يا عم دى صحراء مكشوفه وده هتعرفه ان شاء الله لما تطلع تصطاد فى الصحراء وديما كل 100 متر بنضع طوب اوحجاره بشكل معين كلغه معينه جزاك الله خيرا ومزيد من المسابقات بس اللى بجد زى الفزوره الاخيره |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رحلة صيد فى اول جمعة من رمضان 13 / 8 /2010 | مصطفى قناص الليل | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 49 | 10-09-22 07:53 PM |
| رحلة تسقيط فى رمضان | elnopy2005 | صيد السمك | 4 | 10-09-06 01:18 PM |
| كل رمضان وانتم الى الله اقرب | وليد الشيمى | الصيد العام | 6 | 10-08-15 07:23 PM |
| سؤال ... هل الصيد في رمضان حرام ؟؟؟ | mimic | الصيد العام | 6 | 10-08-11 01:47 PM |
| أمساكية شهر رمضان ألمعظم | محمد حافظ | الصيد العام | 7 | 10-08-09 10:27 PM |