![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: الهــرم
المشاركات: 1,617
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
طيب منا موجود معاكم اهو نستني ليه
![]() النهاردة مشرف عام واحد قال انه هيتم ارجاع العروض وانه تم النسيق مع التجار ان الاعلان هيكون ب 30 جنية وهيفعول موضوع الكارنية ان شاء الله وهيكون فيه خصم من التجار لحامل الكارنية ان شاء الله نتمى برده خلال الفترة دي يتم ارجاع عروض التجار لحد ما يفعل الكلام ده ان شاء الله
__________________
لايجب ان تقول كل ماتعرف … ولكن يجب ان تعرف كل ماتقول
و للصمت احيانا ضجيج …. يطحن عظام الصمت |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انا نويت افجر المنتدى ولى مش عجبة كلامى ينزلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | hogan | الصيد العام | 25 | 11-09-30 07:30 AM |
| الدليل علي كلامي .. في الموضوع الحساس | الأفوكاتو | الموضوعات العامه | 18 | 11-06-20 04:46 PM |