![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
السعر ممكن يوصل إلي 100000 ج أو أكثر
ونا بحثت بالنت يقولون 1598 جنيه ونا حدي 11.680 جنيه يعني انا حطيت اكثر من الي يقولون بالنت وجديد وماطلقت عليه ولا طلقه يعني تضحك علي وتبي تاخذ فلوسي لا حبيبي p99 انا لما اشتري السلاح بارخصه وشكرا
__________________
اللـه هـم انصـر المسـلمين واحـرق اعدـآ الدـين اللـه هم انــصر مصـر |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
أولا لازم تحسن أسلوبك ثانيا.. أنت بتسأل عن صوت ولا حي ثالثا لو صوت يبقة عايز كاتم صوت ليه؟؟؟؟؟ رابعا لو عايز صوت يبقة في الحدود إلي إنت قولتها.. أما لو حي فلازم تقول معاك ترخيص ولا لأ ,اخيرا إنت من الذكاء ألي يخليك تظن إن أنا ممكن أحاول أغلي عليك في السعر وأنا بكلمك علي المنتدي العام؟؟؟ أكيد لو عايز أغلي عليك حكلمك علي الخاص !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
م.أحمد مصطفى {رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير} |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 2,711
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياريت توضح هو فين علي النت ب1598 جنية ياريت تحط اللينك بتاع الموقع وبعدين سوال بسيط هو في السعودية بتشتري السلاح الاول بعدين بتروح تعمل الترخيص لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ارجو التوضيح
__________________
MR.X لاسلحة الصيد البري والبحري ومحدثات الصوت يسعدنا تشريفكم لنا بمعرضنا في مصر الجديدة 48 شارع بغداد امام فندق بيروت محافظة القاهرة يسعدنا توفير خدمة الشحن الي جميع الاعضاء في جميع المحافظات وتكلفة الشحن علي حسب المحافظة 01000131401 01093635793
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|