![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() |
ده تجربتى الثانيه بمسدس ريتاى بارون الجديد مع طبه ا/احمد مازنجر،تجربه كانت عن مسافه ٦ متر و تم التجربه على لوح خشب و النتيجه كانت اختراق لوح الخشب من النحيتين و خرمت الحيطه وراء الخشبه بنص مبى تقريبا و النشان كان ممتاز مشاء الله كان حوالى ٢ سم تحت الهدف،تحياتى
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
لا تأسفـن عـلى غـدر الـزمان لطـالما .... رقصت على جثث الأسود كلاب لا تحسبن برقصها تعلو على أسيادها .... فالأسـود أسـود والكـلاب كـلاب تبــقى الأســود مخيـفـة فـي أسـرها .... حتـى وإن نبـحت عـليها كـلاب |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
ازاى اوصل لاحمد مازنجر دة يا جماعه انا عاوز استفسر منه على حاجه مهمه جدا ياريت لو الرقم او يكلمنى
وشكرا |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رابطة مالكي ekol p29 | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 83 | 22-10-10 04:36 PM |
| رابطة مالكي الروم (rohm rg 96) | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 51 | 18-04-26 03:19 PM |
| رابطة مالكي blow c06 | الأفوكاتو | ادوات الصيد الثقيله | 209 | 14-01-11 05:24 PM |
| طلب بخصوص الريتاى بارون !!! | za2r2lel | محدثات الصوت | 15 | 11-08-17 09:07 PM |
| عرض شريف أبوضيف على الريتاى بارون | sherif aboudeif | محدثات الصوت | 19 | 11-06-13 09:52 AM |