![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jul 2008
المشاركات: 268
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
انا عندي بندقيتين 5.5 (نمرة2) norica 56 ,وnorica jet معدلة الي
Marvic Gold ملحوظة المارفك نفس الجيت من الداخل ونفس السوستة(عدد الفات والقطر) ودايما يقال علي المنتديات الاجنبية ان المارفيك موديل من الجيت وانا بصراحة لما السوستة قلت في قوتها مع انها قوية جدا في ضربتها غيرتها بسوستة المارفيك واصبحت قناصة مشفتش زيها |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سبحان الله (ان الله جميل يحب الجمال) | ~aragon~ | انواع الطرائد ومواسمها | 9 | 15-09-10 09:49 PM |
| ليه كده .... لنا الله | هشام سمير | الصيد العام | 46 | 11-02-22 09:25 AM |
| أقتراح صغير | القناص | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 24 | 10-10-30 10:13 AM |
| أقتراح جديد | القناص | الصيد العام | 23 | 09-12-04 06:05 AM |