![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 159
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
اشكركم جميعا على المرور لكن المهم يكون حد حاول يشوف الزهره والمشترى لانهم واضحين جدا هده الايام
الزهر تكون فى اتجاه الغرب بعد المغرب المشترى يكونناحيه الشرق قليلا حوالى الساعه اتناشر وفى وسط السماء الى الجنوب يعنى وانته واقف متجه الى الجنوب فى حوالى الساعه اتنين وبيكون ظاهر فى اتجاه الغرف لكن فى وسط السماء بعد الفجر واضحين جدا للى هيحاول يشوفهم وتقبلوا تحياتى |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل يمكن شحن بندقيه | ahmedbatoos | البنادق الهوائيه | 3 | 10-04-07 09:35 AM |
| ما يمكن صيده | عاصــم الشبراوينــي | الصيد العام | 14 | 08-12-02 05:16 PM |
| الإسراف بأم العين | msgm | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 9 | 08-08-03 11:11 PM |