![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: مدينة الشيخ زايد
المشاركات: 552
معدل تقييم المستوى: 19 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=heshamhassan2011;236779]انا عندي سؤال بسيط .. علشان انا جديد ... هو انا لوشلت طبه الصوت و جربت اضرب بلي ايه اللي يحصل ؟؟؟؟ معلش السؤال غريب .... وشكراا مقدما[/QUOTE
الطلقة هتطلع عادي جدا بس الي هتلاحظو كالاتي المادى الماثر مش هتحسو وهتقعد تدور على البلية راحت فين وجت منين لانو مينفع تضرب من اققل من 5 م علشان الارتداد لا قدر الله ميعملش فيك حاجة لو فكيت السلاح هتلاقي خطوط خفية في الماسورة زي تجاريح مع التكرار هتزيد الاجزاء مش هترجع كان الخزنة فاضية فطبعا تجربة فاشلة لازم فونية ( طبة ) على مقاس البلي الي هتضرب بيه موفق تذكر دائما انك سيد السلاح ولست خادمه
__________________
إذا كنت ريحا فقد لاقيت إعصارا
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استفسار لاصحاب الخبرة | فرج محمد | الورشة | 6 | 11-12-01 05:23 PM |
| استفسار من ذوى الخبرة | الرحاله | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 1 | 11-11-08 04:14 AM |
| استفسار من اهل الخبرة | aly_kamal | ادوات الصيد الثقيله | 2 | 11-06-16 08:42 PM |
| استفسار لأهل الخبرة | karl_st | الصيد العام | 2 | 11-05-11 12:14 AM |
| استفسار من اهل الخبرة-ما هو افضل نوع زيت للبنادق الرش؟ | ايهاب رمزى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 9 | 10-09-22 05:12 PM |