![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
|
إن كان أبو جهل زملكاوى فأبو لهب أهلاوى لان وجهه كان شديد الاحمرار ههههههه,على العموم الاثنين كفرة سواء الاهلى ولا الزمالك ,وربنا يتوب على مشجعين الفريقين ويعودوا إلى الله ويتركوا هذه المهاترات من ضياع الوقت والمال و إرتكاب الذنوب من سب بعضهم لبعض والالفاظ التى تدخل بيوتنا و تخدش الحياء ,يارب إهدى الجميع سواء أهلاوى أو أهلاوى {بس خلاص}تحباتى للجميع
__________________
[INDENT] الـــــدنــــيــــــا إذا حـلـت أوحــلــت وإذا كــــســت أوكــســت وإذا أيــــنـــعـــــت نـــعـــــت وكم من قـبـور تبنى ونحـن ما تـبـنـــا وكم من مريـض عـدنا ونحن مـا عـدنـــا وكـم مــن مــلـك رفعـت لـه علامات فـلـما علا ،، مات
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: الهــرم
المشاركات: 1,617
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
واضح ان حضرتك زملكاوي وشكرا جدا اجدا على الدعوى بالهداية للاهلي أو الأهلي :d ده دليل الروح الرياضية
__________________
لايجب ان تقول كل ماتعرف … ولكن يجب ان تعرف كل ماتقول
و للصمت احيانا ضجيج …. يطحن عظام الصمت |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عذرا ايها العلماء | the ghost | الموضوعات العامه | 17 | 11-11-07 03:19 PM |
| الى كل زملكاوى اعمل نفسك اهلاوى | خالدحامد | الموضوعات العامه | 12 | 11-08-09 02:37 AM |
| كل سنه وكل زملكاوى طيب | sayedlabib | الموضوعات العامه | 41 | 11-07-04 09:01 PM |
| تنبيه وتوضيح هام للاخوة الاعضاء | hema | محدثات الصوت | 14 | 11-06-25 04:42 PM |
| عذرا اعداء مصر لدينا رجال | sayedlabib | الموضوعات العامه | 12 | 11-06-22 05:05 AM |