الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-11-16, 02:59 PM   #6
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abdalla nabel
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31
abdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هوه إحنا ليه كده ؟ .... مش عارفين .... !!!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito100 مشاهدة المشاركة
هو احنا يا قناة التت والرقص يا اخوان و سلفيين !!! هو احنا يا نقاب و برقع يا مش لابسين !!! هو احنا يا عشوائيات و زبالة يا فلل و قصور ببسين !! هو احنا يا ثورة و تحرير يا نقول للظالم اسفين !! :p
هو احنا يا دقن و جلابية يا محشش بيسب الدين !! هو احنا يا نألش و ننكت يا ننكد عل البنى ادميين!!
هو احنا يا اما انترناشونال يا مدارس بتعوم فى الطين !!حااااجة تنقط.....:mad:
آه يا بلد اكسترييييييييم إمتى هنكون معتدلين لا بنحدف شمال و لا يمين!!! ......... و عجبى
بجد كلام زي الفل من انسان عاقل ومحترم جدا
بس محتاج الي يقرأ الكلام دة يقرأ الي بين السطور
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره

يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل

يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل

ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل

توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل

الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل

مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل
abdalla nabel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عيب نكون أكبر منتدى مصرى فى السلاح و مش عارفين الرشاشات الموجوده فى مصر !!! Zero ادوات الصيد الثقيله 15 11-11-16 02:20 AM
عارفين المسدسات التركي بتتباع بكام في بلدها!! don'tshoot ادوات الصيد الثقيله 7 11-07-06 03:13 PM
عارفين اية أصغر سلاح فتاك مش ممنوع استخدامه ؟ تعالوا شوفوه elexlns1 ادوات الصيد الثقيله 19 11-06-10 11:23 PM
انتم عارفين ان فى يوم غضب تانى يوم 28 مايو ..فيديو elexlns1 الصيد العام 19 11-05-20 01:00 AM
طالما مش عارفين نعملها بجد يبقي نلعبها scorpion الصيد العام 27 11-05-08 07:55 PM


الساعة الآن 06:32 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir