الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-11-15, 12:58 PM   #1
mosho
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 261
معدل تقييم المستوى: 7
mosho مستواه غير معروف
افتراضي رد: مشروع لاعضاء المنتدي

اولا الموضوع مش مستورد و بس
انت لسه عندك شحن و جمرك و ضرايب و تخليص و شحن داخلى
ثانيا الموضوع دة مينفعش لينا
احنا معناش تصاريح استيراد سلاح او معدات او حتى لعب اطفال (اسلحة الصوت تدخل البلد على انها لعب اطفال)
ثالثا الموضوع دة قتل بحثا
و كل الناس حتقوا احنا معاك و كلنا وراك و.....و...و..و
و محدش حيعمل حاجه......
و لو حد مش مصدق ياريت يراجع المواضيع القديمه بخصوص هذا الموضوع قبل الرد على

انا مش بحبطك ... انا بوريك الحقيقة......
نفسى انا كمان اعمل اللى انت قلت عليه بس محدش بيساعد حد... كل الناس بتقول ما اشترى من هنا و خلاص
للعلم انا عندى رخصة استرادية.....
mosho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-11-15, 01:02 PM   #2
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مشروع لاعضاء المنتدي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mosho مشاهدة المشاركة
اولا الموضوع مش مستورد و بس
انت لسه عندك شحن و جمرك و ضرايب و تخليص و شحن داخلى
ثانيا الموضوع دة مينفعش لينا
احنا معناش تصاريح استيراد سلاح او معدات او حتى لعب اطفال (اسلحة الصوت تدخل البلد على انها لعب اطفال)
ثالثا الموضوع دة قتل بحثا
و كل الناس حتقوا احنا معاك و كلنا وراك و.....و...و..و
و محدش حيعمل حاجه......
و لو حد مش مصدق ياريت يراجع المواضيع القديمه بخصوص هذا الموضوع قبل الرد على

انا مش بحبطك ... انا بوريك الحقيقة......
نفسى انا كمان اعمل اللى انت قلت عليه بس محدش بيساعد حد... كل الناس بتقول ما اشترى من هنا و خلاص
للعلم انا عندى رخصة استرادية.....
الشحن علي فكره بسيط جدا و احنا مش هنستورد سلاح احنا هنستورد بضاعه يسمح بدخولها البلاد يعني قانوني و بالنسبه للشحن انا بتحاسب من الدي اتش ال علي ابعاد صندوق وو وزن حاجه بسيطه والله جدا و كمان لو الشحن عن طريق البحر بيبقي ارخص كتير..شكرا يا استاذي علي الاضافه بس انا حاسس ان الرجاله هنا مش هتخذلني..واللي حاسس ان هنعمل حاجه
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
فطار جماعي لاعضاء المنتدي kiko_2015 الموضوعات العامه 54 11-08-21 02:23 PM
شكر لاعضاء المنتدى ziko محدثات الصوت 1 11-07-07 07:52 AM
شكرا لاعضاء المنتدى Hady بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 4 11-06-19 08:31 PM
عاااااجل لاعضاء المنتدي mohamedof111 سوق المنتدى 78 11-04-08 12:47 PM


الساعة الآن 04:53 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir