![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
|
معالى الباشا كل سنة وحضرتك طيب شكرا لردك بس للاسف منفعش اشد الاجزاء اساسا لانها حشرت بس الحمد للة طلعتها بانى شيلت الخزنة خالص ودخلت سيخ حديد منها وضغط على الطلقة ببطء طبعا مش دق عشان متضربش ضغط فقط لحد الطلقة ما استريحت والاجزاء اتحررت وخلعت الطلقة وشكرا لردك مرة ثانية
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انا تعبت برجاء المساعدة | guns | محدثات الصوت | 17 | 11-06-07 02:22 PM |
| برجاء المساعدة للترخيص استفسار | المهندس | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-05-09 06:13 PM |
| برجاء المساعدة | المهندس | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-05-07 08:16 PM |
| برجاء المساعدة من أهل الخبرة | silent_lover | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 11-03-29 05:38 PM |
| برجاء المساعدة في بندقية صيني | love_hell | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 10-06-26 12:34 PM |