![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 366
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
يا استاذ اسامة انا رحت فكيت النشان الامامى لقيتة ثابت مش بيتحرك و مفيهوش غير مسمار واحد بس علشان يثبت النشان فى الماسورة.
وهو غالبا عالى شوية زى ما حضرتك تكرمت و قلت لانى انا فكيت النشان الرولا الى بتعلى و توطى و شلتها خالص و ظبط كويس وظبط معايا لحد كبير و فعلا من كلامك حسيت كانك موجود معايا و شايف البندقية بالظبط و الله لو حضرتك قريب ياريت نتقابل دة شى يسعدنى لو حضرتك قريب علشان انا فى قنا
__________________
نحن بالله عزنا *** وبالنبي المقرب بهما عز نصرنا *** لا بجاه ومنصب من اراد ذلنا *** من قريب واجنبى سيفنا فيه قولنا *** حسبنا الله والنبى |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ياجدعان الصقر ضعف ومباش ياكل حاجه وكمان مبقاش يطير كويس اعمل ايه | xXHEMAXx | الصيد بالصقور | 16 | 10-06-16 09:05 AM |
| اعمل ايه | tito | الورشة | 4 | 10-03-22 02:34 PM |