![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 149
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
صباح الخيرات استاذ جلال السعر عند فتح الله وسمير ذكى بدون نشانات سالت بالتليفون عند عازر قالى مش موجودة وده سعرها وبالتليفون عند فتح الله بالسعر المذكور ونزلت شفتها عند ذكى بالسعر المذكور لوهيا من غير النشانات سعرها كام وبالنشانات كام افدنى بالله عليك احنا جيران انا من صعب صالح خلي باللك هه مشكور استاذنا
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نظرا لغلو الاسعار الغير مبرر يا ترى فى حد بيبيع بنظام القسط الشهرى | محمد رضا العبد | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 25 | 11-07-01 05:16 AM |
| فتح محل لخدمه الصيادين وعدم استغلال الاسعار | الكابتن حسام | الصيد العام | 17 | 10-06-20 08:09 PM |
| استفسار عن الاسعار | venatic13 | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 08-11-19 09:25 PM |