الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-10-20, 09:25 AM   #1
trainman
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 341
معدل تقييم المستوى: 8
trainman مستواه غير معروفtrainman مستواه غير معروفtrainman مستواه غير معروف
افتراضي رد: تحذير مهم للتجار

أؤيد كلام الأخ الفاضل أبو سيف فالموضوع فى مرحلة نقاش ليس أكثر و لا أعتقد أن تطبيقه ممكن و الله أعلى و أعلم لأن بتطبيق هذا القانون سيبعث البلطجيه برسالة شكر إلى مجلس الوزراء حيث ستريحهم الحكومه من الشك و التردد فى مهاجمة أى مواطن من الممكن أن يكون معه حتى مسدس صوت يبعث به إشاره للفت الأنظار حوله أما البلطجيه فمش فارق معاهم هما كده كده بيجيبوا سلاح و حى مش محدث صوت ده رقم واحد ثانياً التجار و أصحاب المحلات اللى طبعاً هيبقوا من الفئه العاطله فى هذا الوقت هينضموا إلى ثورة الجياع هم و أبنائهم و تبقى الحكومه بكده نجحت و الحمد لله فى تشريد فئه أخرى من الشعب و يبقى سؤال و خصواصاً و موسم الشتا داخل و البرتقال بدأ يظهر و أنا بحبه عن نفسى يا ترى كل ما أحب أقشر واحده هجيب تصريح من وزارة الداخليه و يا ترى هيكون تصريح مؤقت حيث ينتهى بإنتهاء السبب و هو أكل البرتقاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ربنا يرحم مصر و المصريين من اللى بيشفوه.
trainman غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-10-20, 11:10 AM   #2
sadaany
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sadaany
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,188
معدل تقييم المستوى: 14
sadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريق
افتراضي رد: تحذير مهم للتجار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trainman مشاهدة المشاركة
أؤيد كلام الأخ الفاضل أبو سيف فالموضوع فى مرحلة نقاش ليس أكثر و لا أعتقد أن تطبيقه ممكن و الله أعلى و أعلم لأن بتطبيق هذا القانون سيبعث البلطجيه برسالة شكر إلى مجلس الوزراء حيث ستريحهم الحكومه من الشك و التردد فى مهاجمة أى مواطن من الممكن أن يكون معه حتى مسدس صوت يبعث به إشاره للفت الأنظار حوله أما البلطجيه فمش فارق معاهم هما كده كده بيجيبوا سلاح و حى مش محدث صوت ده رقم واحد ثانياً التجار و أصحاب المحلات اللى طبعاً هيبقوا من الفئه العاطله فى هذا الوقت هينضموا إلى ثورة الجياع هم و أبنائهم و تبقى الحكومه بكده نجحت و الحمد لله فى تشريد فئه أخرى من الشعب و يبقى سؤال و خصواصاً و موسم الشتا داخل و البرتقال بدأ يظهر و أنا بحبه عن نفسى يا ترى كل ما أحب أقشر واحده هجيب تصريح من وزارة الداخليه و يا ترى هيكون تصريح مؤقت حيث ينتهى بإنتهاء السبب و هو أكل البرتقاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ربنا يرحم مصر و المصريين من اللى بيشفوه.
+++++++++++11111111111111111111
__________________
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*
sadaany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رساله شكر للتجار المحترمين (وعلى رأسهم ا/شريف ابوضيف) pooforever_2010 الصيد العام 30 11-05-29 05:02 PM
احذروا عمليات النصب هااااااااااام للتجار الجدد sayedlabib الصيد العام 32 11-05-24 10:11 PM
بجد لازم وقفة للطمع والجشع (قائمة سوداء للتجار الطماعين والجشعيين ) magic_man966 محدثات الصوت 18 11-05-12 10:46 PM
للتجار الجشعين osama2011 محدثات الصوت 14 11-03-21 12:43 PM


الساعة الآن 03:59 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir