![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
|
الأخ الكبير الأستاذ جلال خليفة
الرسالة قد وصلت للإدارة من طرف معاليك وطرف الأخوة الأفاضل اللذين تم حظرهم، والكرة الآن فى ملعب الإدارة لكى تحاول الإصلاح، وفتح صفحة جديدة. لن أقول للإدارة ما يجب أن تفعله هى الأدرى بالصالح العام، ولكن الرسالة وصلت للإدارة إذا لم تصلح فإنه يوجد منتديين يعبران عن هواية الصيد، وإن أصلحت فمنتدى الصيد فى مصر هو البيت الأول لنا جميعاً. لا نريد أن تتحول صفحة المنتدى إلى خلافات آى كان المخطأ، فأغلبنا الآن يعلم من المخطأ ومن الذى على صواب، أستأذن معاليكم بترك أى خلافات، والكرة فى ملعب الإدارة، إذا كانت الصلاحيات بيد فرد يقوم باستخدامها بطريقة خاطئة فيجب أن تعطى الصلاحيات لشخص لا يؤدى إلى أن تتحول صفحات المنتدى لخلافات يومية. والله مطلع عما يحدث من وراء الستار وهو محاسب الناس على أفعالهم وتصرفاتهم ونياتهم، ما ننتظره هو الإصلاح وعدم العودة للأساليب القديمة، إذا تغيرت السياسة بالتأكيد سوف تدفع الكثير إلى العودة بقوة لمنتدى الصيد فى مصر، وإلا فالبديل موجود وهذا ليس تهديد لا سمح الله، ولكن حرية شخصية. وأنا شخصياً إذا لم تقدم المنتديات الأخرى خدمة لهواية الصيد وأنحرفت عن مسارها سوف أنشأ منتدى على حسابى الشخصى لتنمية هذه الهواية الجميلة. البديل دائماً موجود حتى لا تتحول الإدارات إلى ديكتاتوريات ويصبح لديها المرونة لكى تلبى مطالب الأعضاء، والله الموفق وهو الهادى إلى سبيل الرشاد.
__________________
قال رسول الله (ص ) : ( عَلَيكُم بالرَّمْي فإنَّهُ مِنْ خَيرِ لَهْوِكُم )
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
يا خي انا اكثر الناس عانيت من تصرفات هشام خرجنا عن وقارنا استحل بيوتنا واعراضنا كبيرا وصغيرا اثار الفتي تحدث بغير امانة كل هذا لية . هل كريم او العربي او عصام او الافوكاتو او جمال نصر او هيمة او محمد حافظ او محمد كمال وغيرهم مع الاحتفاظ بالالقاب للجميع هل حازم وموح وkiki وكثيرون كلهم غلط وهو الوحيد الصح . هذة المرة لن تمر مرور الكرام الادارة فهمت الوضع وفتحت العضويات للجميع حتي نتحدث بكل مافي قلوبنا اذا بهشام يحجب عن الادراة كل الحقائق انا بعثت الي احمس كل شئ من شماركات حذقت ومن موضعات تم تضليلة فيها . هو يخشي من التالف والصلح بين المنتديات الاخري ويعرف ان الخلاء والخراب سوف يحل لذلك فعل ما فعل الحكم للناس والاعضاء الف شكر علي مشاركتك وللجميع النحية
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
الادارة العليا
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الله ينور عليك فعلا دة اللى احنا عايزينة مش معقول كل الناس تقول نبتدى صفحة جديدة والاستاذ جلال وبقية الاخوة يقولوا لاااااااااا هو اية اللى حصل احنا ما كناش كدة اية يا صيادين يا مصريين احنا اكبر من كل الخلافات لازم نكبر لبعض الموضوع والمشاكل دية مش كبيرة اووووى كدة علشان نعمل فى بعض كدة جناب القنصل ادخل والادارة مشكورة كبرتة واحترمت كلامة لازم احنا كمان نقدر الرجل دة يعنى هشام بيقول نبتدى صفحة جديدة وعفا الله عما سلف واقسم باللة انة كلامنى و اقسم بالله بانة فعلا عايز يبتدى صفحة جديدة
__________________
![]() سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
|
[QUOTE=mmahmoud1800;211068]الله ينور عليك فعلا دة اللى احنا عايزينة مش معقول كل الناس تقول نبتدى صفحة جديدة والاستاذ جلال وبقية الاخوة يقولوا لاااااااااا هو اية اللى حصل احنا ما كناش كدة
اية يا صيادين يا مصريين احنا اكبر من كل الخلافات لازم نكبر لبعض الموضوع والمشاكل دية مش كبيرة اووووى كدة علشان نعمل فى بعض كدة جناب القنصل ادخل والادارة مشكورة كبرتة واحترمت كلامة لازم احنا كمان نقدر الرجل دة يعنى هشام بيقول نبتدى صفحة جديدة وعفا الله عما سلف واقسم باللة انة كلامنى و اقسم بالله بانة فعلا عايز يبتدى صفحة جديدة[/QUOTE يا استاذ محمد عرفك الجميع رجل يحب الحق تم ازالة مشاركات حديثة لفي و كريم والعربي ولاعضاء كثيرون من قبل مشرف رقم 1 الي هو هشام سمير وهو عايز يبداء من جديد . طب يا اخي الناس كتبت الي حصل تكتم عليها لية يا محمد البداية لابد من ان تكون فيها صراحة وللعلم الجميع محجب عن الدخول الي المنتدي علي الرغم من عودة عضويتهم ويمكن سؤال الاخوة جميعا وانت تعرف ارقام تليفونتهم جميعا . انا عايز اسألك هل انت الي بعثت الرسالة الاخيرة علي الخاص
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بخصوص التصرفات الأخيرة لإدارة المنتدى | dr_mohasan | الموضوعات العامه | 7 | 11-10-24 11:57 PM |
| ما يقال حاليا بعد الأحداث التى حدثت بخصوص أسرائيل | ahmedmh_ali | الموضوعات العامه | 5 | 11-08-22 03:13 AM |
| شكوى من الإدارة ... هام جدا جدا | محمد عثمان | الموضوعات العامه | 82 | 11-06-22 04:52 PM |
| إلى الإدارة | koktal | الصيد العام | 9 | 11-06-11 07:12 AM |
| بدون تعليق لأنه لايوجد تعليق | Abul-Ela | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 10-12-07 05:19 PM |