الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-30, 02:51 PM   #1
scorpion
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية scorpion
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 372
معدل تقييم المستوى: 7
scorpion مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ighost مشاهدة المشاركة
للبيع ريتاى بارون اسود فى فضى نهائى 1250 جديد لم يضرب غير طلقة للتجربة يوجد كميات حسب الطلب
يعني انا مش فاهم انت عامل عرض علي الريتاي تاخد صوره مسدسي تعمل بيها العرض بتاعك ليه
يا جماعه دي صوره مسدس و متاخده من البروفيل بتاعي
المفروض من باب الذوق و الاحترام اللي من الواضح ابتدوا يقلو في المنتدي انك تستاذن مني واكيد مكنتش حسمحلك
انا مش فاهم الناس بقيت كده هنا في المنتدي ازاي
scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 03:34 PM   #2
اسكندرانى 1
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: اسكندريه المحروسه
المشاركات: 262
معدل تقييم المستوى: 7
اسكندرانى 1 مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion مشاهدة المشاركة
يعني انا مش فاهم انت عامل عرض علي الريتاي تاخد صوره مسدسي تعمل بيها العرض بتاعك ليه
يا جماعه دي صوره مسدس و متاخده من البروفيل بتاعي
المفروض من باب الذوق و الاحترام اللي من الواضح ابتدوا يقلو في المنتدي انك تستاذن مني واكيد مكنتش حسمحلك
انا مش فاهم الناس بقيت كده هنا في المنتدي ازاي
معلش يا هيثم باشا ... كله ماشى انت فاهم

و انت عارف ان سعر الجديد دلوقتى الاسود و السلفر عند م/هيثم خضر ب 750 جنيه يعنى فرق 500 جنيه كاملين

متدقش فى موضوع الصور و حط عليهم التوقيع بتاعك علشان الحركات دى
اسكندرانى 1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 03:46 PM   #3
scorpion
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية scorpion
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 372
معدل تقييم المستوى: 7
scorpion مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسكندرانى 1 مشاهدة المشاركة
معلش يا هيثم باشا ... كله ماشى انت فاهم

و انت عارف ان سعر الجديد دلوقتى الاسود و السلفر عند م/هيثم خضر ب 750 جنيه يعنى فرق 500 جنيه كاملين

متدقش فى موضوع الصور و حط عليهم التوقيع بتاعك علشان الحركات دى
والله الواحد بيتعامل هنا في المنتدي علي اساس اننا كلنا اخوه وناس محترمه و عمرها ما بتحصل الحركات دي بس يظهر ان الاحترام بقي قليل اوي في المنتدي اليومين دول
scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 04:06 PM   #4
Ighost
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 59
معدل تقييم المستوى: 6
Ighost مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسكندرانى 1 مشاهدة المشاركة
معلش يا هيثم باشا ... كله ماشى انت فاهم

و انت عارف ان سعر الجديد دلوقتى الاسود و السلفر عند م/هيثم خضر ب 750 جنيه يعنى فرق 500 جنيه كاملين

متدقش فى موضوع الصور و حط عليهم التوقيع بتاعك علشان الحركات دى
حضرتك يا ريت تعرفنى باستاذ هيثم وانا اشترى منة
Ighost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 04:15 PM   #5
akhater
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 92
معدل تقييم المستوى: 6
akhater مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسكندرانى 1 مشاهدة المشاركة
معلش يا هيثم باشا ... كله ماشى انت فاهم

و انت عارف ان سعر الجديد دلوقتى الاسود و السلفر عند م/هيثم خضر ب 750 جنيه يعنى فرق 500 جنيه كاملين

متدقش فى موضوع الصور و حط عليهم التوقيع بتاعك علشان الحركات دى
ياريت فعلا نمرة أستاذ هيثم خضر
akhater غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 04:04 PM   #6
Ighost
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 59
معدل تقييم المستوى: 6
Ighost مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion مشاهدة المشاركة
يعني انا مش فاهم انت عامل عرض علي الريتاي تاخد صوره مسدسي تعمل بيها العرض بتاعك ليه
يا جماعه دي صوره مسدس و متاخده من البروفيل بتاعي
المفروض من باب الذوق و الاحترام اللي من الواضح ابتدوا يقلو في المنتدي انك تستاذن مني واكيد مكنتش حسمحلك
انا مش فاهم الناس بقيت كده هنا في المنتدي ازاي
انا عايز اعرف حضرتك متضايق لية عشان الصورة والله انا واخدها من على جوجل مش عايز حد ياخدها متحطهاش على المواقع وهيا متتاخدش اظن عدانى العيب و حضرتك بتكلمنى كدة لية انا مكنتش هتسأذنك اصلا لانك مدام حتطها على النت بقت بتاعت الكل وابقا دور على كل واحد اخد صورتك
Ighost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 04:10 PM   #7
scorpion
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية scorpion
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 372
معدل تقييم المستوى: 7
scorpion مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ighost مشاهدة المشاركة
انا عايز اعرف حضرتك متضايق لية عشان الصورة والله انا واخدها من على جوجل مش عايز حد ياخدها متحطهاش على المواقع وهيا متتاخدش اظن عدانى العيب و حضرتك بتكلمنى كدة لية انا مكنتش هتسأذنك اصلا لانك مدام حتطها على النت بقت بتاعت الكل وابقا دور على كل واحد اخد صورتك
والله الاصول وقوانين المنتدي بتقول تحط صور المنتج بتاعك مش تروح تاخد صور الناس
وبعد الاسلوب اللي حضرتك بتتكلم بيه يبقي من الاحسن اني مردش عليك
وربنا يهدي
scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 04:25 PM   #8
Ighost
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 59
معدل تقييم المستوى: 6
Ighost مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion مشاهدة المشاركة
والله الاصول وقوانين المنتدي بتقول تحط صور المنتج بتاعك مش تروح تاخد صور الناس
وبعد الاسلوب اللي حضرتك بتتكلم بيه يبقي من الاحسن اني مردش عليك
وربنا يهدي
يا فندم انتا اللى اتكلمت باسلوب مش لطيف فى الاول وبعدين فعلا الصورة انا مخدتهاش من بروفيل حد واخدها من جوجل يعنى بتاعت الكل ومعلش انا جديد فى المنتدى طلعلى القانون اللى بيتكلم عن صورة المنتج واكون شاكر
Ighost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 04:35 PM   #9
اسكندرانى 1
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: اسكندريه المحروسه
المشاركات: 262
معدل تقييم المستوى: 7
اسكندرانى 1 مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ighost مشاهدة المشاركة
حضرتك يا ريت تعرفنى باستاذ هيثم وانا اشترى منة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akhater مشاهدة المشاركة
ياريت فعلا نمرة أستاذ هيثم خضر
دى نمرة المهندس هيثم من موضوعه ... و انا من كلام الناس عنه اعرف انه شخصيه محترمه جدا و انا اقسم بالله ماليش سابق معرفه بيه غير من خلال التليفون فقط لاغير

0122345600
اسكندرانى 1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-30, 04:37 PM   #10
Ighost
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 59
معدل تقييم المستوى: 6
Ighost مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع ريتاى بارون special edition

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسكندرانى 1 مشاهدة المشاركة
دى نمرة المهندس هيثم من موضوعه ... و انا من كلام الناس عنه اعرف انه شخصيه محترمه جدا و انا اقسم بالله ماليش سابق معرفه بيه غير من خلال التليفون فقط لاغير

0122345600
شكرا استاذ اسكندرانى
Ighost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مسدس صوت ريتاي بارون جديد للبيع sig p228 medomedo9999 محدثات الصوت 51 11-11-22 02:19 PM
للبيع مسدس ريتاى بارون p228 smsm saber محدثات الصوت 17 11-09-27 11:38 AM
للبيع مسدس صوت 9mll retay sig saur special edition most626 محدثات الصوت 3 11-05-23 11:44 AM
للبيع مسدس صوت ريتاى بارون تركى 9مم mamdouh محدثات الصوت 21 11-05-11 02:28 PM
ريتاى بارون زيج زيوار 228 سبيشيال اديشن للبيع kimokono محدثات الصوت 10 11-04-22 01:09 AM


الساعة الآن 08:32 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir