![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 | |
|
صياد متفاعل
|
اقتباس:
علشان لو دي تحصيلات شهرية يبقى ممكن الشركة هيا اللي ترخص وانت تبقى حامل السلاح ويذكر دا في الترخيص كمان والمفروض ان الشركة هيا اللي تمشي في الورق وتسعى ليه علشان كده هتحمي فلوسها وتحميك انت كمان علشان لو حد طلع سرقك هيقولو انك واخدهم وهترفع عليك قضية بالنصب والاختلاس اعرض الامر على المدير بتاعك وانا شايف انه المفروض يعملو كده وتنزلوا بعربيات مش على رجليكو وشكرا وتقبل مروري
__________________
Devilgrand |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استفسار بخصوص ترخيص شراء السلاح | hannibal2020 | ادوات الصيد الثقيله | 2 | 11-09-21 09:57 PM |
| ترخيص السلاح | nerazzurro | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-05-09 04:08 PM |
| ترخيص السلاح | Ahmed914 | ادوات الصيد الثقيله | 54 | 11-05-08 10:58 AM |
| ترخيص السلاح | Dr Mina | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-04-28 01:40 AM |
| ترخيص بيع السلاح | eltenen101 | ادوات الصيد الثقيله | 16 | 11-03-09 11:37 PM |