الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-30, 01:02 AM   #3
devilgrand
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 201
معدل تقييم المستوى: 7
devilgrand مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى devilgrand
افتراضي رد: بخصوص ترخيص السلاح وشرط المبرر !!!!!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
ياريت حد يفيدك يالعلم انا اصلا شغال فى كهرباء العهدة الى معايا حولى 45 الف شهرى قال ايه لازم تجيب 50 الف فيما فوق علشان يطلعلى الرخصة بقى ده اسمه كلام
يعني محصل ولا ايه مش فاهمين بردو
علشان لو دي تحصيلات شهرية يبقى ممكن الشركة هيا اللي ترخص وانت تبقى حامل السلاح ويذكر دا في الترخيص كمان والمفروض ان الشركة هيا اللي تمشي في الورق وتسعى ليه علشان كده هتحمي فلوسها وتحميك انت كمان علشان لو حد طلع سرقك هيقولو انك واخدهم وهترفع عليك قضية بالنصب والاختلاس
اعرض الامر على المدير بتاعك وانا شايف انه المفروض يعملو كده وتنزلوا بعربيات مش على رجليكو
وشكرا وتقبل مروري
__________________
Devilgrand
devilgrand غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفسار بخصوص ترخيص شراء السلاح hannibal2020 ادوات الصيد الثقيله 2 11-09-21 09:57 PM
ترخيص السلاح nerazzurro ادوات الصيد الثقيله 7 11-05-09 04:08 PM
ترخيص السلاح Ahmed914 ادوات الصيد الثقيله 54 11-05-08 10:58 AM
ترخيص السلاح Dr Mina ادوات الصيد الثقيله 4 11-04-28 01:40 AM
ترخيص بيع السلاح eltenen101 ادوات الصيد الثقيله 16 11-03-09 11:37 PM


الساعة الآن 03:14 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir