الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-28, 12:19 PM   #5
blow c06
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 970
معدل تقييم المستوى: 10
blow c06 مستواه غير معروفblow c06 مستواه غير معروفblow c06 مستواه غير معروف
افتراضي رد: سوئل مهم جداً محيرني

الخلاصه ياباشا
كل مسدس بيمشى معاه اسلوب معين... يعنى فى عايز طبه و فى مش عايز و فى بيضرب كل الطلقات و فى بيضرب الالمانى و التشيكى و يحشر فى الركى و الطبه هى الى بتحدد بليه نمره 2 ولا نمره 3 و كله فى الاخر متقارب لدرجه كبيره بس تعمل الصح فى كل مسدس... يعنى الى بيمشى مع المسدس ده.. انا معايا البلو بجيبلو طلق تشيكى و بليه نمره 3 من غير طبه خالص...بافكر اجيب الريتاى و اركبله طبه و اضرب بيه نمره 2.. و معايا التونه برده و برده بضرب بيه بليه نمره 3 فى طلق تركى ozk و من غير طبه برده.. الفولجا حلو و بيضرب كويس... مفيش قاعده ثابته و كله بيشتغل كويس
blow c06 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تنبية هام جداً جدأ جداً mero1x الصيد العام 34 11-06-06 09:07 PM
سؤال محيرنى silent_lover ادوات الصيد الثقيله 4 11-04-08 05:29 AM
سؤال محيرني lion2004 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 2 11-04-03 10:49 AM
مطلوب شراء تلسكوب 3-9*32 زووم او أعلى ماركة محترمة hassanshokrof سوق المنتدى 10 10-10-05 01:17 AM
سؤال محيرنى عن الزخيرة ابو الشوق بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 5 09-11-17 06:04 PM


الساعة الآن 07:09 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir