![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: الغربية
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 75 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بص يا غالي رغم عدم موافقتي علي ما تفعله لكن صعبان عليا تبوظ المسدس فهقولك تعمل ايه أولا انت محتاج توسع خرم المسدس ببنطة اكبر2 ملم مثلا وبعدها بأنديمل نفس المقاس للوصول لآخر الماسورة عند التيله ثم بعدها تدق لأن في حاله دقيت علي وضعه كدا علي ما تطلعها هتبرطش مقدمه الماسورة من الدق وبعدها ماتعرفش تركب الأجزاء تاني
__________________
اللهم احفظ لنا مصر |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فى بندقيه اسمها المصانع الحربيه نمره 1 ب450 جنيه ايه رايك | هاوى صيد | البنادق الهوائيه | 20 | 10-11-11 10:31 PM |
| البتاعة دى مش عارف اسمها ايه اجيبها منين | momo44 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 23 | 10-08-26 04:25 PM |
| إننا نعيش في مأساة اسمها الرصاص! | asdmkh | الصيد العام | 9 | 10-07-24 11:58 PM |