![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 October city
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أستاذ/أندريا
إيه أخبار حضرتك أنا شايف الكرال منورة الصورة . ياترى أخبارها إيه طمنى علشان إن شاء الله ناوى أشتريها على يوم الإثنين القادم . مع جزيل الشكر أحمد الشرقاوى
__________________
إن من يفقد الصدق مع نفسه ..... لن يصدقه الأ خرون
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 October city
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أستاذ/ هشام
أنا لسة شايف الخاص حالا و أنا جبت واحد بس و أوعد حضرتك إن لو حصل و جبت و احد تانى يكون من نصييب حضرتك إن شاء الله. و طلبى موجود فى الخارج فقط و ليس فى مصر إلا لو أخونا أندريا تنازل عنها و ده مش ممكن أبدا. مع خالص شكرى لحضرتك
__________________
إن من يفقد الصدق مع نفسه ..... لن يصدقه الأ خرون
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
|
بصراحة كان يوم جميل جدا ومجموعة ما شاء الله عليهم انا شخصيا كنت فى منتها الاستمتاع من الروح الجميلة الموجودة والتعرف على مجموعة كبيرة مرة واحدة من خيرة الصيادين وطبعا المسابقة كانت روع وكان شكلنا ما شاء الله يخوف كله لابس مموه وبنادق اشكال مختلفة وعليها مناظير كان كل الى يعدى يفتكر ان فرقة 777 هتقتحم مكان وهتحرر المختطفين ومن الطريف اننا كنا واقفين بجانب سور مصنع وطلع علينا الحارس ببندقية خرطوش علشان مش فاهم الى بيحصل ولما قرب فهم وعرف احنا صيادين مش هنهجم على المصنع ولا حاجة وعزم عليه ا امير بحاجة ساقعة وهرجنا معاه وحولة اقنعه يبدل بندقيته ببندقيتى ويدفع الفرق وان شاء الله تتكرر قريبا وتسلم يد الى كتب الموضوع والى صور
__________________
صلى على النبي |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 783
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
High Power Low Power doesn't matter , but the Hunter does |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متفاعل
|
ياباشا الشرف لى وانا فرحة لما شوفتك وكان لينا سابق معرفة بس كانت بعيده عن الصيد وان شاء الله تتكرر كتير جدا وكمان احنا جيران يعنى هتسهل علينا المقبالاة
__________________
صلى على النبي |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
أنا تشرفت بمعرفتك يا أستاذ هشام , و أتمنى نتقابل كثيرا فى طلعات أخرى
__________________
-------------------------------------------- اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد نشيط
|
ايه يا عم كتيبة الاعدام دى بصراحة شوية بنادق جامدين واللى عاجبنى البندقية رقم 1 من اليمين
__________________
http://baikalinc.ru/res_en/0_value_145_188.jpg |
|
|
|
|
|
#8 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 783
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بندقيه ممتازه ودقيقه جداً قفلت كل الطير وخفيفه جداً اتكل علي الله يا باشا
__________________
High Power Low Power doesn't matter , but the Hunter does |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلعة صيد الجمعة 5 مارس 2011 مدينة نصر - بعد تشجيعكم | khaledshareef | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 35 | 11-09-13 02:10 PM |
| طلعة لمدة ساعة قبل السفر (الجمعة 24-6-2011) | dr_mohasan | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 32 | 11-06-28 05:13 PM |
| طلعة صيد 2011/3/4 (الجمعة) | professional sniper | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 29 | 11-04-11 05:53 PM |
| طلعة الجمعة 8-4-2011 لصيادى الزقازيق | messam | الصيد العام | 4 | 11-04-06 11:30 PM |
| طلعة يوم الجمعة 18\3\2011 | القناص2010 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 19 | 11-03-24 12:12 PM |