![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد متفاعل
|
السلام عليكم
شكرا يا عمر على الإهتمام و آسف يا أستاذ أحمد الطلعة الحمد لله كانت ممتعة جدا مع حبيب قلبي محمد عماد وإن كانت الحصيلة مش كتيرة من الناحية العددية لكنها رائعة بطة وفرخة ماء والصيد من المركب حكاية ماتتوصفش والمكان فعلا مكان صيد من غير ماحد يدايقك ويقولك إصطاد بعيد عن هنا وإن شاء الله المرة القادمة تكون الحصيلة أكتر الجديد في الموضوع إن إحنا أثبتنا بالتجربة العملية إن البندقية الرش تصطاد بط مرتاحة بس المهم مكان الضربة وكمان قدرنا نشوف المدى الحقيقي البندقية عن طريق الضرب في ماء النيل الهادئ على مسافات بعيدة ووالله الرشاية جابت أكتر من 300متر في البندقيتين البام والهنتر 440 أسيبكم مع باقي الصور ![]() ![]()
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استفسار عن الصيد فى القناطر | احمد على | الصيد العام | 1 | 11-07-26 05:50 PM |
| الحقووووووووووا يا رجالة | Karim Eid | الصيد العام | 16 | 11-06-30 06:52 PM |
| شبين القناطر | hany salem | الصيد العام | 0 | 10-12-09 10:12 AM |
| بط القناطر | mohamed anwar | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 36 | 10-01-11 07:16 AM |
| بط القناطر | mohamed anwar | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 1 | 09-12-28 05:21 AM |