![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 October city
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الأخ الكريم , السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أنا لسة الأن فقط شايف موضوع حضرتك عن التقييم و بصراحة ماعجبنيش كلمة ظن سيء ؟ ليه حضرتك إفترضت سوء الظن فينا فأنا أول مرة أخد بالى من موضوع التقييم ده و لم أهتم بيه مطلقا حتى بالنسبة للأعضاء أيضا و لا أعرف ما هى أسس و قواعد هذا التقييم . فلماذا تظن بنا هذا الظن السيء عن وضع ليس لنا به أى دخل ؟ و على العموم أعرف حضرتك على نفسى حسب طلب حضرتك : أحمد الشرقاوى. 52 سنة. مدير مالى فى أحدى شركات المحمول. لا أعرف شىئا عن موضوع التقييم و لا خطر على بالى إطلاقا و لا أهتم به ابدا. و يشرفنى التعرف بحضرتك ولو حضرتك عايز تعرف أى معلومات تانية أنا تحت أمر حضرتك مع تحياتـــــــــــــى
__________________
إن من يفقد الصدق مع نفسه ..... لن يصدقه الأ خرون
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 925
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
اهلا بيك استاذ احمد ... دلوقتى مشاركات حضرتك كانت حوالى 20 وتقيمك معدى الـ 100 .... فظنى فيك ان حضرتك متفق مع حد تانى تقيمة عالى جدا انك تقيمة وهو يقيمك ... وقبل ما الادارة ماتعدل كان اللى تقيمة عالى بيقيم بـ 20 نقطة فى المرة الواحدة .... فهمتنى .... تحياتى
__________________
حسبنا الله ونعم الوكيل
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندرية - القاهرة
المشاركات: 635
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
فعلا موضوع التقييم شي غريب جدا جدا وعامل كلام بين الاعضاء وانا منهم ياريت يكون التقييم علي تاريخ التسجيل بالمنتدي اي بالاقدمية اعتقد ان كدة يكون افضل هو حضرتك مدير مالي في اي شركة محمول ؟
__________________
اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك يا مصر قومي وشدي الحيل كل اللي تطلبية عندي كان تقيمي 27 وانخفض الي 5 دون سبب 27-6-2011 |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الرجاء الدخول | doos99 | الموضوعات العامه | 13 | 11-06-28 11:58 AM |
| الرجاء الدخول | doos99 | الصيد العام | 15 | 11-06-15 02:21 PM |
| الرجاء الدخول | madkour | محدثات الصوت | 6 | 11-05-04 01:17 AM |
| مطلوب وبشدة الرجاء الدخول | guns | محدثات الصوت | 10 | 11-05-03 10:30 AM |
| الرجاء المساعدة ضرورى | midosayed2002 | سوق المنتدى | 0 | 11-03-29 08:22 PM |