الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-16, 02:26 PM   #1
SHARKY
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية SHARKY
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 October city
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 8
SHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريق
افتراضي رد: التقيم ..... الرجاء الدخول ضرورى !!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkhalaf مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

رايت اعضاء مشاركتهم لا تتعدى الـ 50 وتقيمهم فوق الـ100 :confused::confused::confused:

فقولت فنفسى لازم اتعرف بيهم علشان اكيد اهل المنتدى عارفينهم

فياريت تعرفونى بنفسكم ضرورى حتى لا اظن فيكم ظن سيئ

ومن الاعضاء التى احب ان اتعرف عليها

الاستاذ / mm2000
والاستاذ / mm2011
والاستاذ / عمرو الصعيدى
والاستاذ / اسلام
والاستاذ / sharky

تحياتى للجميييع
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

الأخ الكريم , السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا لسة الأن فقط شايف موضوع حضرتك عن التقييم و بصراحة ماعجبنيش كلمة ظن سيء ؟

ليه حضرتك إفترضت سوء الظن فينا فأنا أول مرة أخد بالى من موضوع التقييم ده و لم أهتم بيه مطلقا حتى بالنسبة للأعضاء أيضا و لا أعرف ما هى أسس و قواعد هذا التقييم .

فلماذا تظن بنا هذا الظن السيء عن وضع ليس لنا به أى دخل ؟

و على العموم أعرف حضرتك على نفسى حسب طلب حضرتك :


أحمد الشرقاوى.

52 سنة.

مدير مالى فى أحدى شركات المحمول.

لا أعرف شىئا عن موضوع التقييم و لا خطر على بالى إطلاقا و لا أهتم به ابدا.

و يشرفنى التعرف بحضرتك

ولو حضرتك عايز تعرف أى معلومات تانية أنا تحت أمر حضرتك

مع تحياتـــــــــــــى
__________________
إن من يفقد الصدق مع نفسه ..... لن يصدقه الأ خرون
SHARKY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-23, 05:08 AM   #2
ahmadkhalaf
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية ahmadkhalaf
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 925
معدل تقييم المستوى: 12
ahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريق
افتراضي رد: التقيم ..... الرجاء الدخول ضرورى !!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharky مشاهدة المشاركة
الأخ الكريم , السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا لسة الأن فقط شايف موضوع حضرتك عن التقييم و بصراحة ماعجبنيش كلمة ظن سيء ؟

ليه حضرتك إفترضت سوء الظن فينا فأنا أول مرة أخد بالى من موضوع التقييم ده و لم أهتم بيه مطلقا حتى بالنسبة للأعضاء أيضا و لا أعرف ما هى أسس و قواعد هذا التقييم .

فلماذا تظن بنا هذا الظن السيء عن وضع ليس لنا به أى دخل ؟

و على العموم أعرف حضرتك على نفسى حسب طلب حضرتك :


أحمد الشرقاوى.

52 سنة.

مدير مالى فى أحدى شركات المحمول.

لا أعرف شىئا عن موضوع التقييم و لا خطر على بالى إطلاقا و لا أهتم به ابدا.

و يشرفنى التعرف بحضرتك

ولو حضرتك عايز تعرف أى معلومات تانية أنا تحت أمر حضرتك

مع تحياتـــــــــــــى

اهلا بيك استاذ احمد ... دلوقتى مشاركات حضرتك كانت حوالى 20 وتقيمك معدى الـ 100 .... فظنى فيك ان حضرتك متفق مع حد تانى تقيمة عالى جدا انك تقيمة وهو يقيمك ... وقبل ما الادارة ماتعدل كان اللى تقيمة عالى بيقيم بـ 20 نقطة فى المرة الواحدة .... فهمتنى .... تحياتى
__________________
حسبنا الله ونعم الوكيل
ahmadkhalaf غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-23, 05:28 AM   #3
YOSSEF EL MASRY
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية YOSSEF EL MASRY
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندرية - القاهرة
المشاركات: 635
معدل تقييم المستوى: 9
YOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريقYOSSEF EL MASRY في بداية الطريق
افتراضي رد: التقيم ..... الرجاء الدخول ضرورى !!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharky مشاهدة المشاركة
الأخ الكريم , السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا لسة الأن فقط شايف موضوع حضرتك عن التقييم و بصراحة ماعجبنيش كلمة ظن سيء ؟

ليه حضرتك إفترضت سوء الظن فينا فأنا أول مرة أخد بالى من موضوع التقييم ده و لم أهتم بيه مطلقا حتى بالنسبة للأعضاء أيضا و لا أعرف ما هى أسس و قواعد هذا التقييم .

فلماذا تظن بنا هذا الظن السيء عن وضع ليس لنا به أى دخل ؟

و على العموم أعرف حضرتك على نفسى حسب طلب حضرتك :


أحمد الشرقاوى.

52 سنة.

مدير مالى فى أحدى شركات المحمول.

لا أعرف شىئا عن موضوع التقييم و لا خطر على بالى إطلاقا و لا أهتم به ابدا.

و يشرفنى التعرف بحضرتك

ولو حضرتك عايز تعرف أى معلومات تانية أنا تحت أمر حضرتك

مع تحياتـــــــــــــى
اهلا بيك يا احمد باشا

فعلا موضوع التقييم شي غريب جدا جدا وعامل كلام بين الاعضاء وانا منهم ياريت يكون التقييم
علي تاريخ التسجيل بالمنتدي اي بالاقدمية اعتقد ان كدة يكون افضل
هو حضرتك مدير مالي في اي شركة محمول ؟
__________________
اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك
يا مصر قومي وشدي الحيل كل اللي تطلبية عندي
كان تقيمي 27 وانخفض الي 5 دون سبب
27-6-2011
YOSSEF EL MASRY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الرجاء الدخول doos99 الموضوعات العامه 13 11-06-28 11:58 AM
الرجاء الدخول doos99 الصيد العام 15 11-06-15 02:21 PM
الرجاء الدخول madkour محدثات الصوت 6 11-05-04 01:17 AM
مطلوب وبشدة الرجاء الدخول guns محدثات الصوت 10 11-05-03 10:30 AM
الرجاء المساعدة ضرورى midosayed2002 سوق المنتدى 0 11-03-29 08:22 PM


الساعة الآن 03:17 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir