![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 925
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
والله فكرة جميلة جدا ... والدى مرة حكالى قصة عن الجشع والاحتكار برضة .. فبيقولى ان فى دولة اوربية (بس زماان ) تجار السمك اللى فيها اتفقو على رفع سعر السمك وكل التجار وافقو .. فلما الناس راحت علشان تشترى فلقو الاسعار زادت اتفقو كلهم ان مفيش حد ياكل سمك وبالفعل محدش اكل سمك .. فكل التجار اضطرو انهم يرمو السمك تانى فى المية علشان محدش اشترى منهم حاجة وتانى يوم خافو انهم يرفعو الاسعار فالناس تعمل نفس الحكاية .. وتوتة دودة خلصت الحدودة .. حلوة ولا ملتوتة .. هههههههههه ... تحياتى
__________________
حسبنا الله ونعم الوكيل
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| موضوع مهم | الشبح المصرى | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 11-07-14 03:06 PM |
| موضوع هام جدا جدا جدا | DR SNIPER | الصيد العام | 8 | 11-06-10 10:32 PM |
| موضوع مهم جدا | osamaboha | الصيد العام | 8 | 11-05-11 09:30 AM |
| موضوع شيق | Oonyx | الصيد العام | 3 | 10-01-07 11:27 PM |