![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 3
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
متشكر جدا جدا لتعاونكم وفعلا الكل بيحزر من المعادى والحلوان
بس فى مشكله صغير احب استفسر عنها فى صاحب محل اعرفه قالى نشترى اول عشان نثبته على الترخيص يعنى فى اثناء الترخيص قبل ما يطلع ترخيص الحمل وانا قرات هنا فى المنتدى ان بعد ما يطلع ترخيص الحمل بيعطيك مده 3 شهور لشراء السلاح وبعدين تروح تثبته على الترخيص ايه رايكم فى الكلام دا ارجو منكم الإفاده لان دا صاحب محل ممكن يكون عاوز يبيع وخلاص |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| افيدوني | Bebo | الصيد العام | 5 | 11-02-09 09:53 PM |
| افيدونى | jamayka | سوق المنتدى | 4 | 11-02-09 05:03 PM |
| افيدوني بالمكان والاسعار | ahmed.saddik | سوق المنتدى | 5 | 10-10-08 12:58 PM |
| يا اهل الخبره افيدوني | mendy | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 10-09-11 02:36 AM |
| افيدوني يا هل الخبره | egypt sniper | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 09-12-04 01:16 PM |